عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در مسیر راه آهن خرمشهر با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات و ارائه خدمات مطلوب، با تأمین بستر فیبر و نصب تجهیزات انتقال در خرمشهر و سایت ایستگاه راه آهن حمید، پایدارتر شد.  رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا […]

عصر خوزستان:

 شبکه  همراه اول در مسیر راه آهن خرمشهرپایدار شد

اهواز-ایرنا- مدیرمخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در مسیر راه آهن خرمشهر با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات و ارائه خدمات مطلوب، با تأمین بستر فیبر و نصب تجهیزات انتقال در خرمشهر و سایت ایستگاه راه آهن حمید، پایدارتر شد.

 رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان جهت پاسخگویی به نیاز ارتباطی شهروندان،  پایداری ارتباطات سیار سایت راه آهن حمید در دستور کار متخصصان و کارشناسان فنی مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت. 

وی گفت:  با توجه به اینکه سایت ایستگاه راه آهن حمید هاب سایت است و ارتباط چندین سایت را از طریق رادیو فراهم می کند لذا پایداری ارتباطات در این سایت اهمیت دوچندانی دارد، که با تأمین بستر فیبر و نصب تجهیزات فنی انتقال در خرمشهر، سایت ایستگاه راه آهن حمید از ۲طرف به شبکه سراسری انتقال متصل شد.

فلاح زاده بیان کرد:اتصال ۲ طرفه سایت راه آهن حمید این امکان را فراهم می آورد که در صورت رخ دادن قطعی در یک سمت، شبکه ارتباطی دیگر سایتها پایدار می ماند  و ارتباطات همراه مشترکان بدون هیچگونه  اختلالی از سوی دیگر برقرار خواهد ماند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادمه داد: همزمان با اتصال ۲ طرفه سایت راه آهن حمید به شبکه انتقال استان، پهنای باند خروجی این هاب سایت نیز به میزان ۱۵۰ درصد افزایش یافت.
فلاح زاده بیان کرد: با وصل شدن مسیر دوم ایستگاه راه آهن حمید و افزایش ۱۵۰ درصدی خروجی پهنای باند سایت های این مسیر، شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای اطراف و همچنین  کارخانجات صنعتی از جمله صنایع توسعه نیشکر و …واقع در مسیر راه آهن خرمشهر پایدارتر شد و مشترکان نیز از سرعت اینترنت همراه بالاتری بهره مند شدند.

منبع: ایرنا