شهردار اهواز در دیدار با آیت الله کعبی:  سرمایه گذار و بخش خصوصی را در توسعه شهر اهواز حمایت می کنیم
 
  شهردار اهواز در دیدار با آیت الله کعبی:  سرمایه گذار و بخش خصوصی را در توسعه شهر اهواز حمایت می کنیم

عصر خوزستان: صبح امروز شانزدهم خرداد ماه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کرد. شهردار اهواز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری اهواز به محضر آیت الله کعبی، گفت: مشکلات شهر اهواز بسیار زیاد است به گونه ای که ۴۰ شاخص […]

عصر خوزستان:

صبح امروز شانزدهم خرداد ماه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار وگفتگو کرد.

شهردار اهواز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری اهواز به محضر آیت الله کعبی، گفت: مشکلات شهر اهواز بسیار زیاد است به گونه ای که ۴۰ شاخص از ۱۲۶ شاخص شهری در اهواز به چالش تبدیل شده اند. اما برای همه اینها در حال برنامه ریزی هستیم و خوشبختانه با کمک مجموعه دادگستری در حال کار و دعوت از سایر دستگاهها برای کمک به حل مشکلات شهر اهواز هستیم.

شهردار اهواز با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نگهداشت شهر عنوان کرد: باید برای مشارکت سرمایه داران شهر و استان در حل چالشهای شهری زمینه سازی و فرهنگ سازی کنیم و از کسانی که حس تعلق به شهرشان دارند و تمایل دارند در شهر سرمایه گذاری کنند با روی باز استقبال و برای سرمایه گذاری آنها امنیت ایجاد کنیم.

شهردار اهواز در خاتمه در خصوص مشکلات سایت پسماند صفیره و مشکل آبهای سطحی در منطقه شش گزارشی از روند اقدامات انجام شده و در حال انجام ارائه داد.

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن بیان برخی مشکلات مبتلابه شهر و شهروندان گفت: مشکلاتی مانند پروژه قطار شهری و مشکل آبهای سطحی اهواز به یکی از دغدغه های شهروندان تبدیل شده و مردم انتظار پاسخی مناسب از جانب مسئولان و حل این دو مشکل عمده شهر دارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم بیان شفاف مسائل و مشکلات شهر به شهروندان یادآور شد: باید مردم در جریان اقدامات انجام شده قرار بگیرند تا روحیه بگیرند و بدانند که مسئولان در شهر در حال کار هستند. مردم مدیر نیستند و از چالشها خبر ندارند و منتظر ارائه خدمات هستند.

وی با تاکید بر لزوم توانمند سازی مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار گفت: اینکه به دلیل پرداخت کمتر مالیات به این مناطق رسیدگی نشود تفکر فاجعه باری است زیرا همین رسیدگی به حاشیه هاست که باعث برقراری امنیت در شهر و کاهش جرم و جنایت و اصلاح فرهنگ شهرنشینی می شود.

این مقام مسئول بر لزوم بکارگیری افراد شایسته در راس امور و در پستهای شهرداری تاکید کرد و افزود: در شهرداری آرامش را برقرار کنید و افراد را براساس نظام شایسته سالاری انتخاب و در پستها قرار دهید، جلوی لابی گری ها و فساد را بگیرید و اجازه ندهید افراد فاقد صلاحیت و شایستگی نام سازمانتان را لکه دار کنند.

آیت الله کعبی در پایان با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد؛ گفت: پایه این انقلاب اخلاص امام و شهدای پانزده خرداد و پیوند مستحکم امام و امت و اسلام خواهی و خدمت صادقانه به ملت است. پس رسیدگی به مردم را طبق سفارش امام راحل و توصیه مقام معظم رهبری در راس امور خود قرار دهید.