شهردار اهواز دستور داد:   تجليل از شهروندان مطالبه گر
 
  شهردار اهواز دستور داد:   تجليل از شهروندان مطالبه گر

عصر خوزستان:    ششمین جلسه سامانه 137 با حضور شهردار اهواز و مدیران شهرداری برگزار شد. شهردار اهواز در این جلسه بر لزوم رسیدگی به فضای سبز شهر اهواز تاکید کرد و گفت: فضاسازی در جهت ایجاد فضای سبز مناسب برای شهر اهواز هزینه های زیادی دارد لذا باید در زمینه حفظ و جلوگیری از […]

عصر خوزستان:

   ششمین جلسه سامانه 137 با حضور شهردار اهواز و مدیران شهرداری برگزار شد.

شهردار اهواز در این جلسه بر لزوم رسیدگی به فضای سبز شهر اهواز تاکید کرد و گفت: فضاسازی در جهت ایجاد فضای سبز مناسب برای شهر اهواز هزینه های زیادی دارد لذا باید در زمینه حفظ و جلوگیری از آسیب رساندن به آن فرهنگ سازی شود زیرا وجود فضای سبز مناسب در جهت تلطیف هوا و کاهش دما و ایجاد سایه در شهر اهواز بخصوص در فصل تابستان امری ضروری است و مدیران مناطق باید این مسئله را مدنظر داشته باشند

وی افزود: زیباسازی شهر نیز از جمله مسائل حائز اهمیت است و سازه هایی که باعث نازیبایی در سطح شهر می شود باید از سطح شهر جمع آوری شوند.

نوشادی ادامه داد: فضاهای خالی در شهر باید به احداث گلخانه و فضای سبز اختصاص یابد و از زمین هایی که در محل مناسبی قرار دارند باید برای زیباسازی شهر استفاده شوند.

شهردار اهواز بر آسفالت و لکه گیری خیابان های شهر تاکید کرد و خطاب به مدیران مناطق هشتگانه گفت: آسفالت و لکه گیری خیابانها و معابر شهر باید در اولویت کاری شما باشد.

وی همچنین دستور داد: برنامه ای برای تجلیل از شهروندانی که از ناهنجاری ها و نازیبایی ها و رها کردن نخاله های ساختمانی در سطح شهر فیلم تهیه کرده و به سامانه 137 ارسال کرده اند، برگزار گردد.

ابراهیم نوشادی در خصوص نظافت سطح شهر خطاب به مدیران مناطق هشتگانه عنوان کرد: مسئله نظافت شطح شهر بصورت روزانه پیگیری و انجام شود و بر روی تمامی ماشین های حمل زباله حتما دستگاه جی پی اس نصب گردد.

شهردار اهواز بر لزوم برگزاری دیدار مردمی مدیران مناطق با شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش هفتگی به شهردار در خصوص این دیدارها داد.