لایروبی ایستگاه آب خام پل غدیر
 
  لایروبی ایستگاه آب خام پل غدیر

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ محدوده ایستگاه آب خام پل غدیر واقع در منطقه یک شهرداری اهواز لایروبی و وارد مدار آبرسانی به فضای سبز شد. سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این مورد توضیح داد: ایستگاه آب خام […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ محدوده ایستگاه آب خام پل غدیر واقع در منطقه یک شهرداری اهواز لایروبی و وارد مدار آبرسانی به فضای سبز شد.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این مورد توضیح داد: ایستگاه آب خام پل غدیر نیز به مانند ایستگاه های دیگر متاسفانه به گل نشسته و آبرسانی به فضای سبز این منطقه را با مشکل مواجه کرده بود.
وی با ابراز اینکه دبی آب رودخانه کارون پایین آمده است، افزود: متاسفانه با پایین آمدن آب رودخانه کارون، بسیاری از ایستگاه های آب خام در مناطق هشتگانه با مشکل مواجه شده و نیاز به لایروبی دارند.
شجاعی نژاد بیان کرد: دستور العملی تحت عنوان اورهال و لایروبی ایستگاه های آب خام به مناطق هشتگانه ابلاغ شد و این ایستگاه نیز با عنایت به همین دستور العمل لایروبی گردیده است.
این مقما مسئول در پایان خاطرنشان شد: این عملیات در دو مرحله صورت گرفت. ابتدا در مرحله اول کناره رودخانه کارون به موازات لایروبی شد و در مرحله دوم به شکل انحرافی از وسط رودخانه کارون تا محدوده ایستگاه مورد لایروبی قرار گرفت.