نشست بصیرتی و روشنگری مدیران و پرسنل شهرداری منطقه یک با هدف حضور پرشور مردمی در انتخابات
 
  نشست بصیرتی و روشنگری مدیران و پرسنل شهرداری منطقه یک با هدف حضور پرشور مردمی در انتخابات

عصر خوزستان: جلسه نشست روشنگری و بصیرت افزایی با هدف حضور پرشور مردمی در انتخابات توسط شهرداری منطقه یک اهواز برگزار شد.    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک، ظهر سه شنبه ۲۵ خرداد به همت پایگاه مقاومت بسیج منطقه با هدف ایجاد بصیرت و روشنگری در انتخابات پیش رو و در راستای ترغیب […]

عصر خوزستان:

جلسه نشست روشنگری و بصیرت افزایی با هدف حضور پرشور مردمی در انتخابات توسط شهرداری منطقه یک اهواز برگزار شد.

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک، ظهر سه شنبه ۲۵ خرداد به همت پایگاه مقاومت بسیج منطقه با هدف ایجاد بصیرت و روشنگری در انتخابات پیش رو و در راستای ترغیب شهروندان برای خلق حماسه دیگر در انتخاب فرد اصلح در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر ، نشست و جلسه ای در بین کارکنان اداری در محل سالن کنفرانس منطقه برگزار کرد.

حجت الاسلام شیخ سمیع با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری با این موضوع که “شما به هریک از کاندیدای حاضر رأی بدهید به جمهوری اسلامی رأی داده اید” گفت:امیدواریم با حضور پرشور و حداکثری ملت ، بتوانیم در تعیین سرنوشت درست کشور سهیم باشیم.

وی افزود: خداوند آینده فردی و جمعی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به دست خود انسان ها سپرده است که باید با انتخاب صحیح آن را رقم بزند.

کاوه پور مدیر منطقه نیز گفت: مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و تعیین مصداق از مسائل مهم در انتخابات پیش روست.

کاوه پور با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اضافه کرد : همه در انتخابات شرکت کنند. حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور شرکت کنند.