نصب و راه اندازی GPS  بروی تانکرهای آب خام
 
  نصب و راه اندازی GPS  بروی تانکرهای آب خام

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ ظهر روز گذشته جلسه ای با حضور معاون پارکها و فضای سبز سازمان، مسئولین فضای سبز منطقه یک و هشت و ناظرین این مناطق در سالن جلسات مجموعه سازمان پارکها برگزار شد. در این جلسه که با رویکرد رسیدگی به مشکلات پیرامون […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ ظهر روز گذشته جلسه ای با حضور معاون پارکها و فضای سبز سازمان، مسئولین فضای سبز منطقه یک و هشت و ناظرین این مناطق در سالن جلسات مجموعه سازمان پارکها برگزار شد.

در این جلسه که با رویکرد رسیدگی به مشکلات پیرامون فضای سبز و ابلاغ آبیاری شبانه به مناطق هشتگانه صورت گرفت، عنوان شد: حسب دستور شهردار اهواز مبنی بر آبیاری فضای سبز بصورت شبانه، دستور العملی تدوین و به مناطق هشتگانه ارسال شده است و همه مناطق موظف هستند نسبت به این امر اهتمام بورزند.
آبیاری شبانه یکی از مهمترین موضوعات جلسه عنوان شد و در این راستا نصب GPS بروی ماشن آلات، خودروهای حمل شاخ و برگ و تانکرهای آبرسانی فضای سبز نیز مطرح گردید و تصمیم گرفته شد تا روزانه و بدون هماهنگی قبلی خوردوها مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفین و افرادی که اقدام به نصب GPS ننموده اند و یا آن را خاموش می نمایند، برخورد قانونی صورت بگیرد.
شایان ذکر است این جلسات هر روز با دو مسئول فضای سبز منطقه و ناظرین آنها در سالن جلسات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز برگزار خواهد شد.