پیامک نکات آموزشی فضای سبز به مدیران شهری
 
  پیامک نکات آموزشی فضای سبز به مدیران شهری

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل این سازمان از ارسال پیامک های آموزشی فضای سبز به مدیران مناطق و مسئولین خدمات شهری خبر داد. سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل این سازمان از ارسال پیامک های آموزشی فضای سبز به مدیران مناطق و مسئولین خدمات شهری خبر داد.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: در جلسه ای که فروردین ماه سال جاری با حضور شهردار اهواز و معاون خدمات شهری برگزار گردید، مقرر شد تا نکات آموزشی و کلیدی قراردادهای خدمات شهری از طریق پیامک به مدیران و معاونین خدمات شهری در مناطق هشتگانه یادآوری گردد.
وی با بیان اینکه حجم کار در مناطق بسیار زیاد است و ممکن است بسیاری از نکات کلیدی و شرایط اختصاصی در قراردادها فراموش شود، اظهار کرد: پیامک های آموزشی دو مرتبه در طول هفته از سوی روابط عمومی به مدیران ارسال خواهد شد تا نکات مهم و ضروری طی هفته به آنها یادآوری گردد.
این مقام مسئول ادامه داد: پیامک ها دارای دو جنبه شرایط اختصاصی و شرایط عمومی قراردادهای فضای سبز می باشند. پیامک های که در طولهفته ارسال می شود ابتدا شرایط عمومی قراردادها مانند مفاد و عملکرد پیمانکاران و پیامک بعدی شرایط اختصاصی مانند خرید بذر، گل های فصلی، کود و هرس درختان می باشد.
ایشان در پایان با ابراز اینکه یادآوری نکات کلیدی و آموزشی باعث تسریع در امور خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام مورد توجه مدیران و معاونین خدمات شهری در مناطق هشتگانه قرار گرفته و به موضوعات مطروحه دقت کافی داشته باشند و نظارت بهتری بر عملکرد پیمانکاران صورت بپذیرد.