پیشگیری از جشن‌های پس از انتخابات / انجام تست از مسافران کیش – اهواز
پیشگیری از جشن‌های پس از انتخابات / انجام تست از مسافران کیش – اهواز

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت‌های انتخاباتی گفت: از دو سه روز قبل از انتخابات باید اقدامات لازم و اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از برگزاری جشن و پایکوبی بابت پیروزی کاندیداها در انتخابات، انجام شود. قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۲ خردادماه) در استاندری خوزستان […]


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت‌های انتخاباتی گفت: از دو سه روز قبل از انتخابات باید اقدامات لازم و اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از برگزاری جشن و پایکوبی بابت پیروزی کاندیداها در انتخابات، انجام شود.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۲ خردادماه) در استاندری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های انتخاباتی باید در فضای باز، با یک‌سوم ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: جلسات ستادها نیز در شهرهای قرمز باید حداکثر با ۱۵ نفر، در شهرهای نارنجی ۲۰ نفر و در شهرهای زرد با حضور ۳۰ نفر برگزار شوند.
استاندار خوزستان بیان کرد: اگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می‌خواهند نشست‌هایی برگزار کنند باید مجوز اخذ کنند. همچنین باید تعهد بدهند که تخلف نمی‌کنند و بر اساس مجوز فعالیت می‌کنند.
سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: یک نشست انتخاباتی در اهواز برگزار شد و در کشور سر و صدا کرد. امیدوارم دیگر چنین مسائلی در خوزستان رخ ندهد.
وی افزود: در صورت تشکیل جمعیت، دیگر شرایط از دست‌مان خارج می‌شود و نمی‌توانیم جمعیت را پراکنده کنیم بنابراین بدون اخذ مجوز و تعهد، کسی حق ندارد نشست برگزار کند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: نباید دوباره خوزستان سر زبان‌ها بیافتد. پیش از این هم گفته شد که کرونای انگلیسی از خوزستان در کشور منتشر شد. در حالی که خوزستان در کنترل کرونا موفقیت‌های زیادی کسب کرد اما این موفقیت‌ها گفته نمی‌شوند.
وی گفت: همچنین از دو سه روز قبل از انتخابات باید اقدامات لازم و اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از برگزاری جشن و پایکوبی بابت پیروزی کاندیداها در انتخابات، انجام شود.
استاندار خوزستان همچنین در خصوص پیشنهاد انجام تست PCR از مسافران پروازهای کیش – اهواز افزود: باید از مسافران پروازهای کیش – اهواز تست انجام شود و مسافران تا مشخص شدن نتیجه تست در فرودگاه قرنطینه شوند. در صورت مثبت بودن تست این افراد باید تمهیدات لازم برای قرنطینه خانگی یا بستری آن‌ها در بیمارستان فراهم شود.
سلیمانی‌دشتکی در خصوص انجام تست کرونا از رانندگان تاکسی‌های شهری، گفت: باید به صورت هفتگی از رانندگان تاکسی‌های شهری تست کرونا گرفته شود. این افراد با جان مردم سر و کار دارند و باید این تست‌ها، برای پیشگیری از گسترش بیماری انجام شود.
وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای اصناف متضرر از تعطیلی‌ها، بیان کرد: ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
انتهای پیام