رییس ستادانتخابات خوزستان:هدف مجریان انتخابات مشارکت حداکثری مردم باشد
رییس ستادانتخابات خوزستان:هدف مجریان انتخابات مشارکت حداکثری مردم باشد

  رییس ستادانتخابات خوزستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ، باید از اهداف اعضای ستاد انتخابات باشد.   به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان رضا نجاتی در نشستی با اعضای ستاد انتخابات در شهرستان مسجد سلیمان بیان کرد: دشمن اکنون از همه ابزارها برای کاهش حضور مردم در […]

 

رییس ستادانتخابات خوزستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ، باید از اهداف اعضای ستاد انتخابات باشد.

 

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان رضا نجاتی در نشستی با اعضای ستاد انتخابات در شهرستان مسجد سلیمان بیان کرد: دشمن اکنون از همه ابزارها برای کاهش حضور مردم در انتخابات آتی استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: همه تلاش و همت اعضای هیات های اجرایی و نظارت در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت اصل بی‌طرفی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد:در شرایط فعلی باید تلاش کنیم و خدمت رسانی را متوقف نکنیم و با توجه به فصل گرما رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.
نجاتی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط برای برگزاری انتخابات در خوزستان فراهم است ادامه داد:در انتخابات پیش رو توانستیم با ارایه پیشنهاد به وزارت کشور، تعداد شعب رای گیری را افزایش دهیم و اثر انگشت را در هنگام رای دادن حذف کنیم.

رییس ستاد انتخابات خوزستان برای بررسی شرایط برگزاری انتخابات در شهرستانهای مختلف استان، نشست‌هایی را با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات و نیز ائمه جمعه برگزار کرده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، و نیز ۲ انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا