عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: ورزشکاران به واسطه نقش تاثیرگذار خود در جامعه، باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تلاش کرده و الگو باشند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز چهارشنبه در نشست با جمعی از ورزشکاران آبادان در حسینیه ثاراله افزود: جامعه ورزش باید مردم […]

عصر خوزستان:

امام جمعه آبادان: ورزشکاران، الگوی مردم در انتخابات باشند

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: ورزشکاران به واسطه نقش تاثیرگذار خود در جامعه، باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تلاش کرده و الگو باشند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز چهارشنبه در نشست با جمعی از ورزشکاران آبادان در حسینیه ثاراله افزود: جامعه ورزش باید مردم را به سمت و سوی حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سوق دهد.

وی بیان کرد: ورزشکاران با توجه به جایگاه خاصی که در بین مردم و به ویژه جوانان دارند می‌توانند نقش تاثیرگذاری را در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در امر انتخابات داشته باشند.

امام جمعه آبادان ورزشکاران را یار دوازدهم نظام خواهند و گفت: همانطور که ورزشکاران در میدان‌های ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند این بار از آنان انتظار می‌رود که ضمن مشارکت در انتخابات مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور حضور جامعه ورزشی را در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهنده احساس مسوولیت آنها نسبت به کشور بیان کرد و افزود: ورزشکاران نیز همگام با سایر مردم با هر گرایش و تفکری با توجه به اهمیت انتخابات در توسعه کشور و همچنین حفظ اقتدار نظام اسلامی، ۲۸ خرداد حضوری به یاد ماندنی در پای صندوق‌های رای خواهند داشت. 

وی با اشاره به اینکه دیدگاه عموم مردم جامعه نسبت به ورزشکاران همواره از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه باید برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی تلاش کنند. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا