عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و حضور حداقلی مردم، تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته اما جامعه بسیج کارگری همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات نقش پررنگ خود را به اثبات رسانده است. به گزارش ایرنا سردار پاسدار نعمت باقری […]

عصر خوزستان:

جامعه بسیج کارگری نقش پررنگی در میدان انتخابات دارند

اهواز – ایرنا – جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و حضور حداقلی مردم، تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته اما جامعه بسیج کارگری همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات نقش پررنگ خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار نعمت باقری روز چهارشنبه در حاشیه همایش روشنگری انتخابات با حضور جمعی ازکارگران و کارفرمایان بسیجی در سرسرای امام خامنه‌ای فجر سپاه در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از فرامایشات مهم رهبر معظم انقلاب در این روزها تلاش برای حضور حداکثری اقشار جامعه در انتخابات است که ما نیز به نوبه خود در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم و امروز در این همایش شاهد اعلام آمادگی کارگران و کارفرمایان بسیجی برای حضور پرشور در انتخابات هستیم.

وی افزود: جامعه کارگری ما همانگونه که درسال‌های گذشته در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی حضوری فعال داشته، در این صحنه نیز می‌تواند نقش موثری در پررنگ کردن انتخابات داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: جامعه کارگری در خوزستان دارای ظرفیت بالای است و باتوجه به توطئه‌های دشمن و کارشکنی‌ها برای حضور حداقلی مردم در انتخابات، نیاز است با بصیرت افزایی این قشر از جامعه را از این آسیب‌های دشمن آگاه کنیم.

تحریف تنها سلاح دشمن در انتخابات است 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در حاشیه این همایش گفت: با وجود سرمایه‌گذاری دشمن برای حضور کمرنگ کارگران، اما آنها همواره در صحنه بوده و حماسه آفرینی کرده‌اند.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار پناه افزود: دشمن به دنبال آن است که بار دیگر از مسیر انتخابات اهداف خود را برای ضربه زدن به این نظام اسلامی اجرایی کند اما مردم ما با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد شایسته و انقلابی جواب دشمن را خواهند داد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که “من یک تار موی کوخ نشین ها را با تمام کاخ نشین ها عوض نمی‌کنم” و از آن جا که این انقلاب اسلامی به همت همین کارگران و قشر پایین جامعه رقم خورده، هیچ نگرانی از توطئه‌های دشمن وجود ندارد و بی شک با بصیرت افزایی می‌توانیم ، تحریف را به عنوان تنها سلاح دشمن بشکنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: اکنون در جنگ ادراکی هستیم و ستون فقرات این جنگ تحریف است اما باطل‌ کننده این سحر نیز تبیین است که هرچه بصریت افزایی بیشتری داشته باشیم، قدرت ایمنی جامعه را نیز مقابل دشمن بیشتر کرده‌ایم.

کارگران در انتخابات نقش دشمن‌شکنی خواهند داشت 

مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این همایش گفت: کارگران خوزستانی در صنایع مختلف، امروز در همایشی با آرمان‌های نظام، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و بی شک در ۲۸ خرداد حضوری دشمن‌شکن در انتخابات خواهند داشت.

سرگرد پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد افزود: دشمنان با مشاهده حضور پررنگ و برجسته این قشر از جامعه بار دیگر ناامید و مایوس خواهند شد.

وی ادامه داد: خوزستان یک استان صنعتی است و همواره جامعه کارگری نیز نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات دارند که نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی در آگاهی بخشی به این قشر تاثیرگذار است.

مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: کارگران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند و اکنون در عرصه‌ اقتصادی نقش سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌ای دارند و همواره در خط مقدم حماسه‌های سیاسی کشور حضور داشته‌اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا