عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر روز چهارشنبه در سفری تبلیغاتی برای دیدار با مردم اهواز، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی وارد این شهر شد. به گزارش ایرنا جمعی از روحانیان و نیز اعضای ستادهای انتخاباتی و هواداران رییسی در فرودگاه بین‌المللی سردار سلیمانی […]

عصر خوزستان:

حاشیه های سفر تبلیغاتی  سید ابراهیم رییسی به اهواز

اهواز – ایرنا – سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر روز چهارشنبه در سفری تبلیغاتی برای دیدار با مردم اهواز، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا جمعی از روحانیان و نیز اعضای ستادهای انتخاباتی و هواداران رییسی در فرودگاه بین‌المللی سردار سلیمانی اهواز، از وی استقبال کردند.

* جمعی از مردم شهر اهواز و اعضای ستادهای انتخاباتی ابراهیم رییسی در خوزستان از ساعاتی پیش از ورود وی ، برای استقبال در فرودگاه اهواز تجمع کرده بودند.

* در میان استقبال کنندگان قشرهای مختلف از جمله جوانان و نیز افرادی با پوشش اقوام مختلف از جمله عرب و بختیاری به چشم می‌خوردند.

* رییسی پس از ورود به اهواز به منطقه محروم منبع آب اهواز رفت و در آنجا با خانواده شهید محمد محمدی دیدار و گفت و گو کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای این خانواده شهید، گفت: ما مدیون  شهدا هستیم و در هر جایگاهی که باشیم به خانواده شهدا خدمت می‌کنیم.

در این دیدار اعضای خانواده این شهید خواستار توجه ویژه به استان خوزستان توسط این نامزد انتخاباتی شدند.

*در طول مسیر فرودگاه تا خانه شهید محمدی، برخی از مردم که از حضور رییسی مطلع شده بودند بوق خودروی خود را به صدا درآوردند.

* قرار بود دیدار مردمی سید ابراهیم رییسی ساعت ۲۰ چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود که این دیدار با تاخیر برگزار شد.

* مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی اهواز از بعدازظهر امروز با محدودیت ترافیکی روبه رو شده بود و از تردد خودروها جلوگیری می‌شد.

* در فضای چمن ورزشگاه تختی اهواز صندلی چیده شده بود تا مردم از آنها استفاده کنند. 

منبع: ایرنا