عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان نماد اقتدار نظام را مشارکت مردم دانست و گفت: انتخابات مهمترین تجلی از همراهی و مشارکت مردم است و تمامیت ارضی کشور با همین حضور بیمه می‌شود. به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان امیدیه بیان کرد: مردم […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان: حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار نظام است

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان نماد اقتدار نظام را مشارکت مردم دانست و گفت: انتخابات مهمترین تجلی از همراهی و مشارکت مردم است و تمامیت ارضی کشور با همین حضور بیمه می‌شود.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان امیدیه بیان کرد: مردم و مسئولان با فراز و نشیب زیادی از جمله جنگ تحمیلی، مشکلات داخلی، فشارهای روانی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی سخت مواجه بوده اند و پس از آن هم کرونا گریباگیر کشور شد.

وی افزود: نظام و دولت هم در چنین شرایطی برای کاهش آلام و رنج های مردم واقعا تلاش کرد و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته ثبات نسبی برقرار شد.‌

استاندار خوزستان گفت: طرح‌های خوبی در شرایط جنگ اقتصادی در بخش‌های مختلف خوزستان از جمله فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی، مقابله با ریزگردها و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرا شد و با وجودی که در اثر تحریم ها به مردم فشار آمد اما نظام هم بیکار ننشست و برای کاهش مشکلات تلاش و کار کرد.

وی افزود: مشکلات ما از جمله تحریم و کرونا حتما برطرف می شون د و مردم از این جهت آرامش نسبی به دست می آورند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: ما از نظر دستگاه اجرایی با همکاری سایر دستگاه ها تلاش داریم انتخابات سالم و بی طرفانه ای برگزار کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

منبع: ایرنا