عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – توسعه، مبارزه با فساد و توجه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر از مهمترین خواسته‌های مردم خوزستان از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند. به گزارش ایرنا نقش مردم در خلق حماسه حضور حداکثری در مهمترین رویداد سیاسی تاثیر فراوانی […]

عصر خوزستان:

توسعه و توجه به قشر ضعیف مهمترین خواسته‌ مردم خورستان از نامزدها

اهواز- ایرنا – توسعه، مبارزه با فساد و توجه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر از مهمترین خواسته‌های مردم خوزستان از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

به گزارش ایرنا نقش مردم در خلق حماسه حضور حداکثری در مهمترین رویداد سیاسی تاثیر فراوانی دارد؛ حضوری که پشتوانه اعتبار و عزت کشور است.

هر شخص با انتخاب فرد شایسته می‌تواند در سرنوشت کشور نقش آفرینی کند و از این طریق امید به آینده روشن را برای خود و فرزندان داشته باشد.

مردم خوزستان درآستانه انتخابات با رصد برنامه‌ها و پیگیری اخبار مربوط به نامزدهای انتخابات سعی در شناخت آنها و وعده‌های انتخاباتی داده شده دارند که در این خصوص تعدادی از شهروندان از نظرات و انگیزه‌های خود برای شرکت در انتخابات می‌گویند.

مبین احمدی کارشناس کامپیوتر در یک شرکت خصوصی در این زمینه گفت: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد امنیت و اقتدار نظام افزایش می‌یابد و جایگاه ایران در عرصه‌های بین المللی بیشتر می‌شود.

وی افزود: اگرچه نقاط ضعف و یا سوء مدیریت در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی وجود دارد ولی هر رای می‌تواند نقشی تعیین کننده در سازندگی و آبادانی کشور داشته باشد.

احمدی بیان کرد: با آگاهی و شناخت نسبت به برنامه‌ها و اقدامات نامزدهای ریاست جمهوری و بررسی کارنامه کاری و سوابق اجرایی هر نامزد انتخاباتی می‌توان فرد شایسته را انتخاب کرد و با بصیرت و دید باز به فردی که توانمندی‌های لازم را داشته باشد، رای داد.

وی با اشاره به شعارها و وعده‌های انتخابانی گفت: این شعارها باید در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه و با کار کارشناسی همراه باشد که درغیر این صورت بدون پشتوانه لازم سبب دلسردی و ناامیدی در اقشار جامعه به خصوص جوانان می‌شود.

رضا محمدی دیگر شهروند اهوازی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات جلوه‌ایی از انسجام ملی را نمایش می‌دهد، اظهارداشت: کسی که می‌تواند از نظر مدیریت اجرایی تصمیمات بهتری برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور در چهار سال آینده بگیرد گزینه مناسب‌تری است.

وی مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را زمینه ساز انتخاباتی پرشور و سالم دانست و افزود: مردم در دوره تحریم‌های ظالمانه از لحاظ اقتصادی آسیب زیادی دیدند لذا رییس جمهور آینده باید با توانمندی بالا و داشتن برنامه اقتصادی بتواند در جهت جبران این عقب ماندگی‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش کند.

این شهروند اهوازی با اشاره به اینکه حضور حداکثری نقش تعیین کننده در سرنوشت کشور دارد، بیان کرد: توجه به همه گروه‌های هدف از جمله دانشجویان کودکان، معلولین و اقشار کم برخوردار جامعه باید مورد توجه نامزدها قرار گیرد و عدالت اجتماعی برای اقشار جامعه در نظر گرفته شود تا امیدواری و انگیزه شرکت در انتخابات برای مردم شکل گیرد.

نرگس نصرتی کارمند و مادر ۲ فرزند دانشجو نیز در مورد حضورش در انتخابات گفت: نامزدهای انتخاباتی در زمان باقیمانده، برنامه‌ها و ایده‌های خود را به خصوص در مورد ایجاد اشتغال، مشکلات مسکن و ازدواج جوانان ارایه دهند.

وی با بیان اینکه نقش جوانان باید با سپردن مسوولیت به آنها در دولت آینده پر رنگ تر باشد، افزود: ما زنان با توجه به نقش تاثیرگذاری که در همه عرصه‌ها داریم باید در انتخابات شرکت کنیم و با وحدت، همدلی و درک شرایط کشور با آگاهی کامل درانتخاب نامزد اصلح مشارکت داشته باشیم.

نصرتی با تاکید بر لزوم عملی کردن وعده‌ای انتخاباتی بیان کرد: فرد اصلح با داشتن اراده قوی باید با فساد، تبعیض، رانت، ناکارآمدی و پارتی بازی مبارزه کند تا از این طریق بستر شکوفایی جامعه مهیا شود.

ایمان لطفی دانش آموز اهوازی که قرار است به عنوان یک رای اولی در سرنوشت سیاسی خود مشارکت کند نیز گفت: این انتخابات جشن تکلیف سیاسی من خواهد بود تا در کنار مردم ایران در تعیین سرنوشت خود سهیم باشم.

وی افزود: مهمترین معیارها برای فرد اصلح صداقت در گفتار و عمل و داشتن برنامه است تا بتوانم به رییس جمهوری آینده برای رسیدن به آرزوها و آینده بهتر اعتماد کنیم.

مردم خوزستان همیشه در تمامی صحنه‎‌های انقلاب اسلامی پیش‌قدم بوده‌‎اند و  با حضور حماسی خود پای صندوق‎‌های اخذ رای حمایت همه‎ جانبه خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور دشمن‌‎شکن در عرصه انتخابات لبیک می‌گویند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود. 

منبع: ایرنا