عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری گتوند گفت:نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله برای راه اندازی ستاد تبلیغاتی باید استعلام‌های مربوطه را از فرمانداری اخذ کنند. حسین اسدی پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدور استعلام‌های مورد نیاز برای راه اندازی ستاد تبلیغاتی شوراهای […]

عصر خوزستان:

راه اندازی ستاد نامزدهای شورای شهرهای گتوند منوط به اخذ مجوز است

دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری گتوند گفت:نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله برای راه اندازی ستاد تبلیغاتی باید استعلام‌های مربوطه را از فرمانداری اخذ کنند.

حسین اسدی پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدور استعلام‌های مورد نیاز برای راه اندازی ستاد تبلیغاتی شوراهای شهر از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی  انجام می شود.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فرآیند تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی از امروز صبح آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری به پایان می رسد.

 رییس حوزه انتخابیه شهرستان گتوند افزود: نامزدها و هواداران آنها برای تبلیغات، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و دیگر نامزدها را تخریب نکنند.

وی افزود: تخلفات نامزدها رصد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

براساس این گزارش، شهرستان گتوند ۴۸ هزار واجد شرایط رای دهی بالای ۱۸ سال برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان گتوند با ۲ بخش مرکزی و عقیلی، پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و ۴۵ روستا در شمال خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا