عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات خوزستان گفت: طرح توسعه شبکه فیبر نوری در مناطقی از رامهرمز و باغملک به منظور پایداری و توسعه کیفی ارتباطات اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.  رحیم فلاح زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  توسعه ارتباطات در شهرها و روستاهای استان خوزستان با اجرای […]

عصر خوزستان:

طرح توسعه شبکه فیبر نوری در باغملک و رامهرمز بهره برداری شد

اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات خوزستان گفت: طرح توسعه شبکه فیبر نوری در مناطقی از رامهرمز و باغملک به منظور پایداری و توسعه کیفی ارتباطات اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

رحیم فلاح زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  توسعه ارتباطات در شهرها و روستاهای استان خوزستان با اجرای طرح توسعه شبکه فیبرنوری و با حفاری و نصب ۳۷ کیلومتر  فیبر نوری مسیرهای سلتون، پتک جلالی رامهرمز، سرله، دالان و میداود باغملک انجام شد.

وی افزود: با اجرای طرح توسعه شبکه فیبر نوری،  نوید کیفیت ارتباطی خوب برای ساکنان این مناطق و روستاهای این مسیر جهت بهره مندی از ظرفیت‌های حوزه های مختلف از جمله آموزش آنلاین، کشاورزی، سلامت و بانک داری است که می تواند ارائه خدمات و کیفیت ارتباطی مطلوب برای شهروندان به ارمغان آورد.  

فلاح زاده ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه، ایجاد زیر ساخت های ارتباطی جهت ارائه خدمات پهن، ارتقای کیفیت ارتباطات و پهنای باند مراکز مخابراتی و اینترنت سایت های تلفن همراه سلتون، پتک جلالی شهرستان رامهرمز و دالان، سرله و میداود باغملک است. 

گفتنی است با افزودن ۳۷ کیلومتر به شبکه فیبر نوری و توسعه آن در مناطق مختلف، میزان پوشش این شبکه توسعه مناسبی پیدا خواهد کرد که این امر به عنوان یک زیرساخت ارتباطی جدید و کارآمد تأثیر زیادی در ارتقای کیفیت ارتباطات به منظور ارائه خدمات مطلوب در سطح استان دارد.

منبع: ایرنا