عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ضمن تشویق مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: شورای قوی با تصمیم‌های مثبت محرومیت مناطق کم برخوردار را رفع و باعث توسعه شهر و روستا می‌شود. به گزارش ایرنا، محمدرضا لیلی زاده چهارشنبه شب در همایش سران و بزرگان طوایف بختیاری […]

عصر خوزستان:

فرمانده بسیج دزفول: شورای قوی محرومیت مناطق کم برخوردار را رفع می‌کند

دزفول- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ضمن تشویق مردم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: شورای قوی با تصمیم‌های مثبت محرومیت مناطق کم برخوردار را رفع و باعث توسعه شهر و روستا می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا لیلی زاده چهارشنبه شب در همایش سران و بزرگان طوایف بختیاری در حوزه بسیج شهید سلیمانی دزفول افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای موجب ارتقای امنیت خواهد شد.
وی شرکت در انتخابات را یکی از وظایف مردم و عامل مشارکت در تصمیمات آینده دانست و ادامه داد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که بهترین خدمات را برای ارتقای امنیت و معیشت مردم ارائه دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول وحدت اقوام را برای برگزاری انتخابات پرشور ضروری دانست و گفت: سران طوایف و ریش سفیدان باید خانواده‌ها، جوانان و ساکنان محله خود را به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

وی افزود: گشت‌های پلیس با همکاری بسیج محله و ناجا در برقراری امنیت کوی مدرس مشارکت دارند و امنیت در منطقه برقرار است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا