عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: مردم با شور و شوق و متناسب با عظمت ایران اسلامی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند تا دشمن به این آب و خاک طمع نکند و خیال خام در سر نپروراند. به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای […]

عصر خوزستان:

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را مایوس می‌کنند

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: مردم با شور و شوق و متناسب با عظمت ایران اسلامی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند تا دشمن به این آب و خاک طمع نکند و خیال خام در سر نپروراند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هندیجان بیان کرد: امام راحل همواره به مردم اعتقاد زیادی داشتند و به جمهوریت و اسلامیت نظام بهای زیادی می‌دادند و پس از ایشان مقام معظم رهبری نیز همان مسیر را طی فرمودند.

وی افزود: ما در هیچ شرایطی انتخابات و صندوق رای را تعطیل نکردیم و در هشت سال دفاع مقدس که برخی نقاط کشور در معرض آسیب، بمباران و تصرف بود، انتخابات برگزار شد.

استاندار خوزستان حضور مردمی را یکی از نشانه‌های قدرت ایران دانست و گفت: مهمترین علامت قدرت جمهوری اسلامی انتخابات و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی افزود: انقلاب ما دست استکبار و قدرت‌ها را کوتاه کرد و آنها نیز برای دفاع از منافع خود انواع و اقسام دسیسه‌ها را علیه ما اعمال کردند.

قاسمی دشتکی بیان کرد: در کنار این جنگ اقتصادی کرونا هم پدیدار شد البته این پاندمی در تمام دنیا رخ داده اما در ایران به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌ها با مشکلات زیادی مواجه شده است.

وی افزود: مردم نیز تحت تاثیر مشکلات و تنگناهای زیادی قرار گرفتند با این وجود نظام تلاش زیادی کرد که این مشکلات کاهش یابند.

استاندار خوزستان از مردم تقاضا کرد به دلیل سختی‌ها با انتخابات قهر نکنند بالاخره هر انقلابی سختی دارد و ما به یاری خدا و با حضور مردم از این گردنه عبور خواهیم کرد و تحریم‌ها و کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت.

۲۸ خرداد ماه امسال سیزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا