عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت‌: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضمن ناامیدی دشمنان قدرت چانه زنی ایران در مجامع جهانی را افزایش خواهد داد. به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی روز پنجشنبه در همایش انقلابیون در مصلی نماز جمعه آبادان افزود: حضور دشمن شکنانه مردم در […]

عصر خوزستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت چانه زنی ایران را افزایش می‌دهد

آبادان – ایرنا – نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت‌: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضمن ناامیدی دشمنان قدرت چانه زنی ایران در مجامع جهانی را افزایش خواهد داد.

به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی روز پنجشنبه در همایش انقلابیون در مصلی نماز جمعه آبادان افزود: حضور دشمن شکنانه مردم در انتخابات ضامن اقتدار میهن اسلامی ما در سراسر جهان و ناامیدی دشمنان است.

وی ادامه داد: خلق حماسه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، صلابت ایران و حمایت مردم از نظام را به دنیا ثابت می‌کند و دشمنان را از طراحی توطئه جدید برای وارد کردن آسیب به کشور ناامید خواهد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات است، مشارکت حداکثری در این عرصه ضریب امنیتی کشور را افزایش می‌دهد.

وی افزود: به طور یقین مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهند گذاشت.

آیت الله فرحانی بیان کرد: جریان‌های سیاسی مختلفی در عرصه انتخابات حضور دارند لذا در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب نامزد اصلح نیز از اهمیت زیادی برخودار است.

وی افزود: مردم با بصیرت ایران با لبیک به رهبر معظم انقلاب با حضور پای صندوق های رای بار دیگر مردم سالاری دینی را به جهان نشان خواهند داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم به دنبال رفع مشکلات اقتصادی هستند، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه های اقتصادی خود را به صورت عملیاتی بیان کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲ هفته آینده ۲۸ خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا