عصر خوزستان: اهواز – ایرنا- نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل و لالی در مسجد سلیمان گفت: مشکلات کشور با قهرکردن از صندوق های رای حل نمی شود بلکه راهکار اساسی حل مشکلات اجرایی کشور حضور در پای صندوق های رای است. به گزارش ایرنا علیرضا ورناصری روز پنجشنبه در همایش بزرگ میثاق با ولایت مسجدسلیمان  اظهار داشت: اکنون […]

عصر خوزستان:

مشکلات کشور با قهر از صندوق های رای حل نمی شود

اهواز – ایرنا- نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل و لالی در مسجد سلیمان گفت: مشکلات کشور با قهرکردن از صندوق های رای حل نمی شود بلکه راهکار اساسی حل مشکلات اجرایی کشور حضور در پای صندوق های رای است.

به گزارش ایرنا علیرضا ورناصری روز پنجشنبه در همایش بزرگ میثاق با ولایت مسجدسلیمان  اظهار داشت: اکنون جمهوری اسلامی میدان را برای مردم باز کرده تا با انتخاب صحیح بتوانند مشکل مدیریت اجرایی در کشور را برطرف کنند و راهکار اساسی این موضوع  حضور در پای صندوق های رای است

 وی افزود: یک سال پر از مشکل  را در کشور گذراندیم و موانع بسیاری برای حرکت رو به جلو ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مسجد سلیمان منطقه ای مملو از ثروت است افزود:به همان اندازه  هم مظلوم و محروم است.

وی گفت: با همه مشکلات و موانع درونی و بیرونی، اعتقاد دارم که ما میتوانیم موفق شویم و مشکلات را حل کنیم به شرطی که هدف را گم نکنیم و از مسیر منحرف نشویم.

وی به  وضعیت راهها در مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: حدود ۱۵ سال است به بهانه های مختلف و پیش پا افتاده جاده میانبر اندیکا به لالی که مسافت نزدیک به ۷۰ کیلومتری را به کمتر از ۲۰ کیلومتر می رساند متوقف شده است. 

وی ادامه داد: با وجود خدمات بسیار زیادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر خود انجام داد اما نواقصی مانند آب، فاضلاب و آسفالت شدن کوچه ها برای مردم مسجدسلیمان تبدیل به آرزو شده است.

ورناصری اضافه کرد: اکنون مشکل آب شرب مردم مسجد سلیمان  در حال حل شدن است و این مسیر را تا برطرف شدن مشکل  ادامه خواهیم داد.

وی درخصوص مشکلات و کمبودهای حوزه مخابرات و ارتباطات در مسجدسلیمان عنوان کرد: در جلسه ای با وزیر ارتباطات متوجه شدم که مسجد سلیمان در حوزه مخابراتی دومین شهر محروم کشور بود اما در مدت یک سال گذشته ۸۰ درصد مشکلات آن برطرف و خط فیبرنوری نیز به سیستم مخابراتی شهر اضافه شد.

وی به حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان  هم اشاره کرد و افزود: مردم ما ناچار بودند که فاصله بسیاری را با خودرو برای یک عقرب زدگی طی کنند و بارها یک بیماری ساده برای یک خانواده به عزا تبدیل می شد اما اکنون بیمارستان لالی و هفتکل نیز درحال احداث است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس، حوزه مسجد سلیمان را حوزه ابرقدرت انرژی دانست و تصریح کرد: اما نامه پیگیری ۴۰ ساله اهالی روستاها برای برقدار شدن بدون نتیجه باقی مانده است، البته در مدت یک سال گذشته ۳۰ روستا برقدار شد.

ورناصری گفت: فرودگاه مسجد سلیمان هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

مسجد سلیمان پایتخت نفت کشور است اما با این وجود با مشکلات زیر ساختی متعددی روبرو است.

منبع: ایرنا