عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۲۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای […]

عصر خوزستان:

کشف ۲۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در هندیجان

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۲۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروهای مزدا وانت و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات‌ منسجم متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، بیان کرد: نیروی انتظامی با  تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

پیش از این در هفته جاری فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۷۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان بهبهان از یک دستگاه خودرو سواری خبر داده بود.

منبع: ایرنا