عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرماندار هویزه گفت: ۶۰ شعبه اخذ رای برای رقابت ۴۶ نامزد شوراهای شهر هویزه و رفیع تعیین شده است. حبیب عفری مفرد سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ۲۰ شعبه اخذ رای در شهر هویزه، ۱۵ شعبه ثابت و سیار در بخش میسان و ۲۵ شعبه در بخش رفیع […]

عصر خوزستان:

فرماندار: ۶۰ شعبه اخذ رای در هویزه تعیین شد

اهواز- ایرنا- فرماندار هویزه گفت: ۶۰ شعبه اخذ رای برای رقابت ۴۶ نامزد شوراهای شهر هویزه و رفیع تعیین شده است.

حبیب عفری مفرد سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ۲۰ شعبه اخذ رای در شهر هویزه، ۱۵ شعبه ثابت و سیار در بخش میسان و ۲۵ شعبه در بخش رفیع درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات در این دوره مشکلی نداریم و همه تدابیر انتخاباتی دیده شده است، افزود: در این شهرستان ۴۱۰ نامزد شوراهای شهر و روستا رقابت می‌کنند.

عفری مفرد گفت: عوامل اجرایی نیز در این شهرستان آموزش داده شدند و از لحاظ امنیتی تدابیر لازم فراهم شده است؛ در هر یک از شعب اخذ رای نیز برای رعایت پروتکل های بهداشتی یک ناظر بهداشتی تعیین شده است که جانمایی فاصله‌ها و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی را انجام می‌دهد.

فرماندار هویزه یادآور شد: با توجه به بافت عشایری بودن شهرستان هویزه رقابت شدیدی بین کاندیداها وجود دارد که تبلیغات به صورت مجازی و نصب بنر انجام می‌شود و بازرسان ما به صورت شبانه‌روزی تبلیغات قانونی و جلوگیری از آلوده شدن شهر را رصد می‌کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهای محل برگزاری انتخابات اضافه شده است.

منبع: ایرنا