عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعرفه‌های رای تحویل شده به شهرستان‌های استان، گفت: کمبودی برای تعرفه رای در شهرستان‌ها وجود ندارد و نیاز احتمالی آنها با هماهنگی هیات نظارت در اختیار آنها قرار می‌گیرد. رضا نجاتی عصر روز جمعه در گفت وگو با شبکه […]

عصر خوزستان:

رییس ستاد انتخابات خوزستان: کمبود تعرفه رای در خوزستان نداریم

اهواز – ایرنا – رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعرفه‌های رای تحویل شده به شهرستان‌های استان، گفت: کمبودی برای تعرفه رای در شهرستان‌ها وجود ندارد و نیاز احتمالی آنها با هماهنگی هیات نظارت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

رضا نجاتی عصر روز جمعه در گفت وگو با شبکه استانی خوزستان، با بیان اینکه سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند، افزود: بر این اساس چهار میلیون تعرفه انتخابات ریاست جمهوری و چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تعرفه انتخابات شوراها تحویل شده که با هماهنگی فرمانداری‌ها و سوابق رای گیری در شهرستان‌ها تعداد تعرفه‌های توزیع شده بین آنها ۱۰ درصد افزایش یافته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: شهرستان‌هایی که نیاز به تعرفه داشته باشند با هماهنگی هیات نظارت، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به تمدید زمان اخذ رای به صورت یک ساعته، بیان کرد: زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید می‌شود و بعد از این زمان، شعبه‌هایی که دارای مراجعه کننده باشند تا ساعت ۲ بامداد مهلت رای گیری دارند.

به گفته وی، محدودیت تردد شبانه خودرویی نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه لغو شده است.

نجاتی گفت: این انتخابات در ۲۸ شهرستان، ۸۷ شهر و بیش از ۲ هزار و ۲۲۴ روستا در حال برگزاری است و تاکنون مورد خاصی که انتخابات را به تاخیر بیندازد یا در روند آن اختلال ایجاد کند، رخ نداده است.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا امروز به صورت همزمان در حال برگزاری است.

چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۲۹۶ شعبه از آنها شهری و یک هزار و ۸۸۷ شعبه روستایی است.

حدود یک صد هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در خوزستان انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا