عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانداری بهبهان نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی دراین شهر رااعلام کرد. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات شهرستان بهبهان، مهرداد خواجه با ۹ هزار و ۹۴۵ رای، محمدهادی روحی پور با هفت هزار و ۵۵۳ رای، سیف الله علی‌نژاد با […]

عصر خوزستان:

منتخبان شورای شهر بهبهان مشخص شد

اهواز – ایرنا – فرمانداری بهبهان نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی دراین شهر رااعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستادانتخابات شهرستان بهبهان، مهرداد خواجه با ۹ هزار و ۹۴۵ رای، محمدهادی روحی پور با هفت هزار و ۵۵۳ رای، سیف الله علی‌نژاد با پنج هزار و ۷۷۱  رای، محسن روانخواه با پنج هزار و ۲۳۸ رای، کاوه راهبر با پنج هزار و ۱۶۶ رای، فریدون قنواتی با چهار هزار و ۹۳۹ رای و جهانبخش گلخند شهرویی با چهار هزار و ۵۰۹ رای به عنوان نفرات اصلی شورای اسلامی شهر بهبهان معرفی شدند.

امیرعلیزاده باغملک با چهار هزار و ۳۱۳ رای، علیرضا آقاجری با چهار هزار و ۳۰۹ رای، ستار رحیم زاده با چهار هزار و ۱۱۴ رای، مهدی حمید با سه هزار و ۹۲۶ رای و  عادل احمد نژاد با سه هزار و ۶۲۹  رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار شدند.

 ۱۳۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ هزار و ۷۰۰ رای اولی در بهبهان اعلام شدند و ۱۵۲ شعبه کار رای گیری را انجام دادند.

منبع: ایرنا