عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از واکسیناسیون تمام ورزشکاران تحت پوشش این هیات در مقابله با کرونا خبر داد. جمال فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  ۷۰۰ ورزشکار زیر نظر هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان فعالیت می […]

عصر خوزستان:

ورزشکاران بیماری خاص و پیوند اعضا خوزستان درمقابل کرونا واکسینه شدند

اهواز – ایرنا – سرپرست هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان از واکسیناسیون تمام ورزشکاران تحت پوشش این هیات در مقابله با کرونا خبر داد.

جمال فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  ۷۰۰ ورزشکار زیر نظر هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان فعالیت می کنند که به طور صد در صد واکسینه شدند.

وی افزود: هنوز فعالیت ما به دلیل شیوع کرونا آغاز نشده و همچنان منتظر مجوز لازم از سوی ستاد کرونا و فدراسیون هستیم. یک سال و هشت ماه است که هنوز مسابقه ای برگزار نشده و ورزشکاران ما از این شرایط خسته شده اند.

سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان بیان کرد: به محض اینکه شرایط بهتر شود و مجوز لازم را دریافت کنیم، برنامه‌ها، مسابقات و اردوهای خود را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از معدود هیات‌های ورزشی هستیم که بیشتر کادر هیات استان و روسای هیات‌های شهرستانی از بیماران خاص هستند افزود: ما با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنیم لذا از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم نگاه ویژه ای به ورزشکاران این هیات داشته باشد تا در میادین مختلف عملکرد بهتری داشته باشند.

فتاحی افزود: در بین بیماران خاص و پیوند اعضای استان، استعدادهای درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد که در صورت حمایت کردن از آنها، می توان در عرصه های داخلی و خارجی موفق تر بود.

وی با بیان اینکه حق ورزشکاران است که مورد حمایت صنایع قرار گیرند افزود: لازم است که صنایع خوزستان به سایر ورزشها نیز بپردازند و تنها به فوتبال بسنده نکنند.

به گزارش ایرنا هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان ۶ گروه بیماری را زیر پوشش دارد و هر گروه از بیماران خاص در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا