عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جمعی از خادمان امام رضا (ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی دوشنبه شب در منطقه پادادشهر اهواز مورد استقبال مردم و عاشقان اهل بیت(ع) این شهر قرار گرفته و شادی را به مردم هدیه کردند. به گزارش ایرنا، همه ساله در دهه کرامت که با سالروز میلاد حضرت […]

عصر خوزستان:

خدام بارگاه رضوی در اهواز مورد استقبال قرار گرفتند

اهواز – ایرنا – جمعی از خادمان امام رضا (ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی دوشنبه شب در منطقه پادادشهر اهواز مورد استقبال مردم و عاشقان اهل بیت(ع) این شهر قرار گرفته و شادی را به مردم هدیه کردند.

به گزارش ایرنا، همه ساله در دهه کرامت که با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت امام علی ابن موسی الرضا (ع) پایان می‌یابد ویژه برنامه‌های متعددی در سراسر کشور از جمله خوزستان برگزار می‌شود که یکی از مهمترین آنها حضور جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی در بین مردم، بیماران، جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا است.

در آیین استقبال از خدام رضوی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان برای مردم سخنرانی کرد.

باتوجه به شرایط خاص خوزستان و به ویژه خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا این آیین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

آیین استقبال از خدام رضوی در سال های گذشته پیش از بیماری کرونا با استقبال پرشور مردم اهواز برگزار می شد اما امسال و پارسال به صورت محدود برگزار شد.

روز گذشته نیز به همین مناسبت در چند نقطه از شهرستان اهواز کاروان شادی خودرویی به راه افتاد و عاشقان امام هشتم شیعیان، سالروز این میلاد فرخنده را گرامی داشتند.

دهه کرامت از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز شده و تا روز سه‌شنبه یکم تیر ادامه دارد.

سه‌شنبه، ۱۱ ذی‌القعده (یکم تیر) سالروز ولادت امام رضا(ع)، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، “امام رضا(ع) ؛ امام کرامت و گره گشایی” نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا