آغاز عملیات اجرایی پیاده رو سازی بلوار سپهر در سطح منطقه ۸
 
  آغاز عملیات اجرایی پیاده رو سازی بلوار سپهر در سطح منطقه ۸

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ با اشاره به آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار سپهر فاز دو پادادشهر به همت نیروهای خدوم معاونت فنی و عمرانی منطقه گفت : پیاده روسازی بصورت گسترده در سطج شهرداری منطقه ۸ حال انجام می باشد. به گزارش اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ با اشاره به آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار سپهر فاز دو پادادشهر به همت نیروهای خدوم معاونت فنی و عمرانی منطقه گفت : پیاده روسازی بصورت گسترده در سطج شهرداری منطقه ۸ حال انجام می باشد.

به گزارش اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه از آنجایی که خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می گردد، در این راستا ساخت پیاده روها از جمله فعالیت های مستمر در شهرداری منطقه ۸ می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی در سطح شهر، افزود: شهرداری منطقه ۸ با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری و مناسب سازی معابر و پیاده روها و جداول حاشیه خیابان ها و معابر، بعد از پایان یافتن پروژه جدول گذاری بلوار سپهر ، عملیات زیرسازی جهت احداث پیاده رو بلوار سپهر به طول دو هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

شایان ذکر است که مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده ونقش برجسته ای دارد و همچنین پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود.