بازدید میدانی با هدف رسیدگی به درخواست های شهروندی
 
  بازدید میدانی با هدف رسیدگی به درخواست های شهروندی

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی و میدانی خود از سطح حوزه استحفاظی خود ، از بلوارهای مدرس ، دعبل خزاعی و رسالت بازدید و از نزدیک پیگیر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز بوده اند . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی و میدانی خود از سطح حوزه استحفاظی خود ، از بلوارهای مدرس ، دعبل خزاعی و رسالت بازدید و از نزدیک پیگیر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز بوده اند .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در حاشیه بازدید از بلوارهای سطح منطقه ، پاکسازی و نظافت عمومی شهر را از اهداف بهبود و ارتقائ امور خدمات شهری دانست که بمنظور ایجاد محیطی مناسب و زیبایی زندگی شهری صورت می پذیرد .

وی اظهار داشته : به جهت فراهم آمدن شرایط مناسب از وضعیت زندگی شهروندان ، اقدامات گسترده ای در جهت لکه گیری و ترمیم آسفالت ، پاکسازی سطح منطقه از نخاله های ساختمانی ، توسعه فضای سبز شهری ، توسعه شبکه آبیاری آب خام و … صورت گرفته .

وی در ادامه افزود : با تمام توان و استفاده از ظرفیت های لازم سعی بر این داریم مشکلات و معضلات سطح منطقه را به حداقل برسانیم و این نیازمند همراهی و همکاری همه شهروندان خواهد بود .

قنواتی در پایان گفت : انتظار ما از شهروندان اینست که با شهرداری مشارکت کرده و نخاله های ساختمانی خود را طی هماهنگی با شهرداری در محل های مجاز تعیین شده تخلیه کنند .