بذر پاشی گلهای فصلی در منطقه شش اهواز
 
  بذر پاشی گلهای فصلی در منطقه شش اهواز

عصر خوزستان: به منظور هرچه زیباتر کردن منظر عمومی و بصری شهر عملیات بذر پاشی گلهای فصلی در منطقه شش انجام پذیرفت . به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : در جهت فضا سازی مناسب عرصه های سبز منطقه و سرسبز کردن مسیرهای […]

عصر خوزستان:


به منظور هرچه زیباتر کردن منظر عمومی و بصری شهر عملیات بذر پاشی گلهای فصلی در منطقه شش انجام پذیرفت .


به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : در جهت فضا سازی مناسب عرصه های سبز منطقه و سرسبز کردن مسیرهای درون شهری و با هدف ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان ، بیش از یک هزار و ۲۰ متر مربع عملیات بذر پاشی گلهای فصلی در سطح پارکها و آیلندهای منطقه با همت نیروهای زحمتکش فضای سبز انجام شد.
وی در ادامه افزود : کاشت گلهای فصلی و بذر پاشی انواع گلها در قطعات مختلف فضای سبز شهر باعث ایجاد طراوت و شادابی محیط زیست و نیز آرامش خاطر شهروندان خواهد بود و امید است با همکاری و مشارکت شهروندان در نگهداری و توسعه فضای سبز کوشا باشیم .
قابل ذکر است گلهای کاشته شده شامل گل پریوش در سه رنگ قرمز ، سفید و صورتی است همچنین بذر پاشی انجام شده شامل بذر ناز هفت رنگ است که در ۲۲۰ متر مربع انجام گرفته .