سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در بازی با فولاد خوب کار کرد اما روی یک اشتباه گل خورد. به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر فولاد، گفت: همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی فنی و تاکتیکی بود. هر دو تیم با […]


سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در بازی با فولاد خوب کار کرد اما روی یک اشتباه گل خورد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر فولاد، گفت: همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی فنی و تاکتیکی بود. هر دو تیم با برنامه بودند. فولاد هم انصافا تیم باکیفیتی است و ثبات خوبی در این دو فصل داشته است. کادر فنی فولاد جوان و با انگیزه است. فکر می‌کنم روی تیم‌شان وقت می‌گذارند و کار می‌کنند چون برنامه دارند. تیم ما هم خیلی خوب و منظقی بازی کرد. در نیمه اول بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه هم فولاد را خوب کنترل کردیم اما متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم. تیم ما خیلی جوان است.

او ادامه داد: میانگین سنی ما در خط دفاع حدودا ۲۳ سال است. روی اشتباه ما دو بازیکن خارجی و باکیفیت و با تجربه حریف خیلی خوب عمل کردند و توانستند به ما ضربه بزنند. در بقیه موارد خیلی خوب فولاد را کنترل کردیم و راه نفوذی برایشان نگذاشتیم. در مجموع تساوی عادلانه بود، هرچند روی ضد حملات موقعیت‌های خوبی نصیب ما شد. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. از بازیکنانم خیلی تشکر می‌کنم. با اینکه جوان هستند اما رتبه بسیار آبرومندی را در حال حاضر در جدول داریم.

او ادامه داد: من بارها گفته‌ام که جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم. کسی از ما انتظار نداشت انقدر خوب عمل کنیم. خیلی از بازی‌ها را به خاطر جوانی بازیکنان از دست دادیم ولی در نهایت ایراد به من برمی‌گردد. من باید آنقدر با این‌ها کار کنم که اشتباهات فردی هم به حداقل برسد. می‌توانستیم در خیلی از بازی‌ها برنده باشیم و به خاطر تجربه کم امتیاز کامل را از دست دادیم. در این چند هفته با تیم‌هایی بازی کردیم که مدعی قهرمانی و کسب سهیمه هستند. بازیکنانم تا اینجای کار خوب عمل کرده‌اد. از آن‌ها تشکر می‌کنم.

تارتار اضافه کرد: در شروع فصل فکر نمی‌کردم چنین عملکردی داشته باشیم ولی جوانان ما نظر من را عوض کردند. تیم را خودمان نبسته بودیم. چند روز مانده به لیگ به تیم اضافه شدم و سریع استعفا کردم. شاید آن یک شوک به بازیکنانم بود و خیلی تلاش کردند و نظر من را کامل عوض کردند. به آن‌ها کاملا باور دارم. می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند هر چند کمی دیر شده است و آخر فصل هستیم. بازیکنانم شاهکار کرده‌اند. با این بودجه و بضاعت، قرار گرفتن در این رتبه دستاورد بزرگی برای باشگاه است. از مدیریت و آکادمی هم تشکر می‌کنم که این جوانان خوب را دور هم جمع کردند.

انتهای پیام