تعمیر کولر اتوبوس های درون شهری اهواز آغاز شد
 
  تعمیر کولر اتوبوس های درون شهری اهواز آغاز شد

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : کورش سبزعلی از آغاز تجهیز اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز به سیستم سرمایشی خبر داد. کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و به موجب قراردادی که با پیمانکار و تعمیرکار سیستم برودتی اتوبوس […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : کورش سبزعلی از آغاز تجهیز اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز به سیستم سرمایشی خبر داد.
کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و به موجب قراردادی که با پیمانکار و تعمیرکار سیستم برودتی اتوبوس ها منعقد شده ، کار تعمیر کولر اتوبوس ها آغاز شده و براساس برنامه زمانبندی اجرا می شود.
سبزعلی خاطرنشان کرد : تجهیزات مورد نیاز کولر اتوبوس ها بهمراه تعمیرکاران روز شنبه ۲۶ تیرماه ، وارد اهواز شدند و این امیدواری وجود دارد که ظرف مدت یک ماه تعداد قابل ملاحظه ای از کولر اتوبوس ها ، راه اندازی و به چرخه سرویس دهی بازگردند.
وی در ادامه افزود : متاسفانه شرایط اقلیمی و آب و هوایی در اهواز ، عمر ناوگان را به ۵ الی ۶ سال کاهش داده و باید توجه داشت که خرابی و استهلاک بالا در همه اجزای اتوبوس بویژه کولر، امری قطعی است .
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز با اشاره به افزایش سرسام آور هزینه بازسازی کولر اتوبوس ها اظهار کرد: متاسفانه هزینه های تعمیر و نگهداری در بخش حمل و نقل عمومی بسیار زیاد است لذا با توجه به‌ برنامه ریزی کوتاه مدت، و توان مالی سازمان، اورهال و بازسازی بخشی از کولر اتوبوس ها به سرانجام خواهد رسید.