مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید نباید از داورانی که لیگ برتری نیستند برای بازی ها استفاده شود. به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان که به دلیل محرومیت محمد ربیعی در نشست خبری حاضر شده بود، پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر نفت آبادان اظهار کرد: در […]


مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید نباید از داورانی که لیگ برتری نیستند برای بازی ها استفاده شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان که به دلیل محرومیت محمد ربیعی در نشست خبری حاضر شده بود، پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر نفت آبادان اظهار کرد: در درجه اول باید به مساله مهم خوزستان بپردازم که لازم می دانم درباره آن صحبت کنم. این مساله به یک ورود سریع نیاز دارد. این مساله از فوتبال مهم تر است و نیاز است که بزرگان کشور به این مساله ورود کنند چون روح مردم را اذیت می کند و مردم را تحت فشار قرار می دهد.
او ادامه داد: در مورد بازی مساله مهم کنترل بازی و انرژی بازیکنان در هوای گرم بود که باعث می شد کار سخت شود حتی بازیکنان صنعت نفت هم تحت فشار بودند. قطعا این مساله روی کیفیت بازی اثر گذاشته بود. آقای ربیعی تاکید زیادی داشتند که بازیکنان بازی را در کنترل داشته باشند تا از ۲۰ دقیقه اول رد شویم که این کار را به خوبی انجام دادیم و در زمانی که می خواستیم به گل رسیدیم و فرصت خوبی به تیم خوب نفت ندادیم اما متاسفانه روی غفلت و اشتباه گل خوردیم که به دفعات برای تیم ما رخ داده است. باید به تیم حریف خسته نباشید بگویم. بازی خوبی بود اما تحت تاثیر گرما و رطوبت هوا بودیم.
مربی تیم مس رفسنجان درباره تذکر ناظر بازی به سرمربی این تیم که از روی سکوها تیمش را همراهی می کرد گفت: من لب خط بودم و زیاد به این مساله اشراف ندارم اما فکر می کنم اتفاق طبیعی بود در فوتبال و ایشان صحبت هایشان را به من انتقال می دادند تا به بازیکنان منتقل کنم. ناظر بازی ورود پیدا کردند و من به مسائل قانونی این موضوع اشراف ندارم اما من بارها در لیگ برتر دیده ام که این کار انجام می شود.
سرآسیایی درباره داوری اظهار کرد: چندمین بازی است که از داوری برای بازی ما استفاده می شود که لیگ برتری نیست. شاید شرایط ما امن است اما واقعا ما اینجا نیستیم تا به تجارب عزیزان اضافه شود و فکر می کنم این موارد باید در جای دیگری اتفاق بیفتد. ما احترام زیادی برای داوران قائل هستیم اما گاهی چوب این اتفاقات را می خوریم. خواهش می کنم در بازی های دیگر ما به این مساله پرداخته شود چون شرایط جدولی برای ما مهم است.
انتهای پیام