سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داور بازی اشتباهاتی داشته اما این اشتباهات تاثیری در نتیجه نداشته است. به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر مس رفسنجان، در نشست خبری اظهار کرد: شرایط آب و هوایی سختی بود و دست ما از […]


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داور بازی اشتباهاتی داشته اما این اشتباهات تاثیری در نتیجه نداشته است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر مس رفسنجان، در نشست خبری اظهار کرد: شرایط آب و هوایی سختی بود و دست ما از نظر بازیکن خالی است و فقط همین بازیکنانی را داریم که امروز مشاهده کردید. تیم با توجه به فشردگی مسابقات خسته است و مصدومیت های زیادی گریبان گیر ما شده همچنین چند بازیکن ما به خاطر سرماخوردگی در این بازی حاضر نبودند. از طالب ریکانی تشکر می کنم که با وجود بیماری داوطلب شد و چند دقیقه بازی کرد.
او ادامه داد: فکر می کنم مس به آنچه که می خواست رسید و به آن ها تبریک می گویم. آن ها برای یک امتیاز آمده بودند و در دفاع پر تعداد بودند. در شرایطی که دفاع وسط ما مصدوم شده بود غافلگیر شدیم و گل خوردیم اما بچه ها روی زمین بازی کردند و خداراشکر توانستیم به گل برسیم.
پورموسوی درباره داوری گفت: ما هم مثل مس در جاهایی نسبت به سوت های داور معترض بودیم اما فکر می کنم اشتباهات دو طرفه بود و در نتیجه تاثیری نداشت. فکر می کنم هر دو تیم در این مساله ضربه خوردند.
انتهای پیام