عصر خوزستان: 🔺️عکس تزیینی استاهواز-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بانک هایی که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تمکین نمی کنند به دستگاه قضایی ارجاع داده می شوند. سید نوراله حسن زاده یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد بانک ها در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل گفت:پیش از این هم […]

عصر خوزستان:

پیگیری قضایی بانک‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا  نمی‌کنند

🔺️عکس تزیینی است
اهواز-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بانک هایی که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تمکین نمی کنند به دستگاه قضایی ارجاع داده می شوند.

سید نوراله حسن زاده یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد بانک ها در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل گفت:پیش از این هم در مواردی که بانک ها مصوبات ستاد تسهیل استان را اجرایی نکرده اند، موضوع را از طریق دادگاه پیگیری کرده ایم.
 وی گفت : اجرای مصوبات ستاد تسهیل  توسط بانکها در کارگروه خبرگان بانکی پیگیری می شود و پس از آن در صورت عدم تمکین بانک از مصوبات نسبت به شکایت از بانک عامل مورد نظر اقدام خواهد شد.

حسن زاده بیان کرد: عملکرد بانک های خوزستان در اجرای مصوبات ستاد بد نیست اما انتظار ما بیش از این است.

وی افزود: با توجه به اینکه مشکل اغلب واحدهای تولیدی نداشتن نقدینگی و یا معوقات بانکی است، کمک و همراهی بانک ها در رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اهمیت بسیار دارد و انتظار همکاری بیشتری از سوی بانک ها داریم.

پیش از این استاندار خوزستان‌ نسبت به عدم همکاری بانک ها در انجام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان هشدار داده است.

منبع: ایرنا