عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اعضای باند حفاری غیرمجاز و کشف چهار دستگاه گنج یاب در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه افزود: در پی دریافت خبر مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط چند فرد سودجو در منطقه شهیون از توابع شهرستان […]

عصر خوزستان:

انهدام باند حفاری غیرمجاز در دزفول

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اعضای باند حفاری غیرمجاز و کشف چهار دستگاه گنج یاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه افزود: در پی دریافت خبر مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط چند فرد سودجو در منطقه شهیون از توابع شهرستان دزفول، تیمی از ماموران انتظامی این فرماندهی برای بررسی و صحت و سقم موضوع در محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران بخش انتظامی شهیون پس از انجام تحقیقات پلیسی، محل حفاری و عاملان این باند پنج نفره را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از محل حفاری چهار دستگاه گنج یاب، یک دستگاه عمق یاب و یک دستگاه لپ تاپ کشف کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، اظهارداشت: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا