عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر در نیمه اول دقت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم  با ۲ یا سه گل به رختکن برویم اما اینگونه نشد. به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: در […]

عصر خوزستان:

نکونام: می توانستیم در نیمه اول گل های بیشتری به حریف بزنیم

اهواز – ایرنا – سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر در نیمه اول دقت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم  با ۲ یا سه گل به رختکن برویم اما اینگونه نشد.

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم نباید انرژی زیادی مصرف کنیم تا بتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم و در ضدحملات خطرناک باشیم. برنامه ما برای این دیدار کاملا تعیین شده بود و توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم. 

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در نیمه دوم تیم نفت بازی مستقیم ارائه داد و می‌دانستیم به جز این راه، روش دیگری برای گلزنی ندارند که خوشبختانه روی ضربه ایستگاهی گل دوم را زدیم.

وی با بیان اینکه روی یک اشتباه کوچک با پنالتی مواجه شدیم که  محسن فروزان توپ را گرفت تا بازی ۲ بر صفر ادامه یابد افزود: به بازیکنانم که سخت تلاش کردند و تدارکات این برد را فراهم کردند، تبریک می‌گویم.

نکونام با بیان اینکه برای این بازی تنها ۱۷ بازیکن داشتیم گفت: تمام مدافعین وسط خود را برای این بازی از دست داده بودیم و مجبور به استفاده از سینا شاه عباسی شدیم همچنین مهران درخشان مهر و موسی کولی‌بالی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بازیکنان مصدوم تیم یک کرونایی هم داشتیم افزود: در کل توانستیم برابر نفت مسجدسلیمان که در بازی های اخیرش گل نخورده بود، با ۲ گل پیروز شویم.

سرمربی فولاد گفت: عارف آقاسی از فردا به جمع تیم اضافه می شود همچنین میلاد بدرقه را متاسفانه به دلیل کرونا در اختیار نداریم ولی جواب تست وحید نامداری منفی شد و او به تیم باز خواهد گشت.

وی در خصوص صحبت های مربی نفت در رابطه با وقت تلف کردن تیم فولاد در این دیدار افزود: همیشه برای باخت بهانه وجود دارد.تیم داوری عملکر بسیار خوبی داشت که باید از آنها تشکر کرد.

تیم فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد.

منبع: ایرنا