مدیرعامل فولاد می‌گوید که تیمش مستحق پیروزی در فینال جام حذفی بود. به گزارش ایسنا، سعید آذری، مدیرعامل فولاد پس از قهرمانی امشب (یک‌شنبه) این تیم در جام حذفی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که با پیروزی مقابل استقلال رقم خورد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان دو تیم سلامت از زمین خارج شدند و اتفاقی برای […]


مدیرعامل فولاد می‌گوید که تیمش مستحق پیروزی در فینال جام حذفی بود.

به گزارش ایسنا، سعید آذری، مدیرعامل فولاد پس از قهرمانی امشب (یک‌شنبه) این تیم در جام حذفی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که با پیروزی مقابل استقلال رقم خورد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان دو تیم سلامت از زمین خارج شدند و اتفاقی برای کسی نیفتاد. ما یک مبارزه شرافت‌مندانه دیدیم که هر دو تیم تمام تلاش‌شان را برای پیروزی کردند و در نهایت ما در ضربات پنالتی پیروز شدیم. این اولین جام قهرمانی فولاد در جام حذفی بود. روزی که من را از اصفهان بیرون کردند، با خودم عهد کردم که با جام به اصفهان برگردم و امروز این توفیق نصیب من شد. مردم خوزستان و اصفهان در این مدت من را مورد لطف خود قرار دادند. من از هواداران شریف‌مان تشکر می‌کنم. هم‌چنین از کارکنان فولاد و جواد نکونام تشکر می‌کنم.

او افزود: من برای چهارمین بار قهرمانی جام حذفی را کسب کردم و امروز در بازی‌ای که مستحق پیروزی بودیم، برنده شدیم. من امروز دیدم که استقلال چقدر مظلوم بوده و فرهاد مجیدی، برادرش و عمو نصی (نصرالله عبداللهی) تیم را به اصفهان آوردند. شان استقلال بالاتر از این حرف‌هاست.

مدیرعامل فولاد در پایان گفت: من دست تک تک مردم خوزستان را می‌بوسم و امیدوارم مشکلات‌شان زودتر حل شود. این جام را به تمام آن‌هایی که لحظه به لحظه کنار ما بودند و زحمت کشیدند تقدیم می‌کنم. از همه آن‌هایی که در خوزستان در لحظات شکست کنار ما نبودند می‌خواهم که در لحظات پیروزی کنار ما بیایند و لذت ببرند.

انتهای پیام