استاندار در پیامی قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفی را تبریک گفت. به گزارش ایسنا، متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است: “بسم الله الرحمن الرحیم افتخارآفرینی تیم فولاد خوزستان در کسب مقام قهرمانی جام حذفی کشور و راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا حاصل مدیریت هدفمند، تدبیر کادر فنی و […]


استاندار در پیامی قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است:
“بسم الله الرحمن الرحیم
افتخارآفرینی تیم فولاد خوزستان در کسب مقام قهرمانی جام حذفی کشور و راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان آسیا حاصل مدیریت هدفمند، تدبیر کادر فنی و تلاش بازیکنانی باغیرت و متعصب و پشتیبانی هواداران خونگرم آن است.
این موفقیت بزرگ تیم فولاد خوزستان موجب شور و نشاط مردم خونگرم استان شد و بار دیگر شایستگی های جوانان این خطه زرخیز که مهد فرهنگ، ورزش و قلب تپنده فوتبال کشور است را متبلور ساخت.
اینجانب به عنوان یک هوادار و همچنین خادم مردم شریف استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های این عزیزان، کسب عنوان قهرمانی این تیم را که همواره با تکیه بر پرورش استعدادهای ناب و درخشش جوانان غیور در تمامی رده‌های سنی زمینه‌ساز افتخار و سرفرازی این استان و ایران عزیز بوده را تبریک عرض می کنم.
امید است با توکل به ایزد منان و تلاش و کوشش وصف‌ناپذیر و همچنین دعای خیر مردم همواره با پیروزی نوید بخش امید و نشاط برای تمام ملت ایران، به ویژه خوزستان دیار تمدن، آفتاب و دفاع باشید.
قاسم سلیمانی دشتکی”
انتهای پیام