عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۸۳۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی، نفت و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان شادگان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا امید صبری پور چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان افزود: از مجموع […]

عصر خوزستان:

بیش از ۸۳۳ میلیارد ریال اعتبار به شادگان اختصاص یافت

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۸۳۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی، نفت و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان شادگان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا امید صبری پور چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان افزود: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده مبلغ ۵۰۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نفت به این شهرستان اختصاصیافته است.

وی اظهار داشت: همچنین ۳۳۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال  از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای شادگان تامین شده است.
  
رئیس شورای برنامه ریزی شادگان گفت: اعتبار اختصاص یافته در ۱۸ فصل و در قالب ۸۴  پروژه برای اجرای طرح های عمرانی در بخش های مختلف به تصویب رسید.

صبری پور بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به  شهرستان شادگان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۰درصد افزایش دارد.

وی افزود: در زمینه آبرسانی به مناطق محروم و روستایی به ویژه روستاهای پایین دست شادگان  اقداماتی انجام شده که امیدواریم در روزهای آینده با لایروبی انهار آب مورد نیاز کشاورزی و دامپروری به این روستاها برسد.

صبری پور با بیان اینکه بازسازی زیرساخت‌های شهری شادگان با توجه به حجم عقب ماندگی نیاز به بودجه کلان دارد، افزود:برای اختصاص اعتبار لازم به طرح‌های شهری و روستایی از محل‌های مختلف درآمدی پیگیری‌ لازم در جریان است  اما مسئولان نیز باید دلسوزی بیشتری نسبت به این شهرستان داشته باشند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا