معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه اوضاع بیماری در خوزستان خوب نیست، از احتمال افزایش بیمارستان‌های پذیرای کرونا در روزهای آینده خبر داد. دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مراجعه و بار بیمارستان‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های رازی، امیرالمومنین(ع) و نفت اهواز […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه اوضاع بیماری در خوزستان خوب نیست، از احتمال افزایش بیمارستان‌های پذیرای کرونا در روزهای آینده خبر داد.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مراجعه و بار بیمارستان‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های رازی، امیرالمومنین(ع) و نفت اهواز تکمیل شده است.
وی افزود: ازدحام در بیمارستان رازی بسیار زیاد است و اوضاع خوب نیست.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، فاطمه الزهرا(س)، سینا و علامه کرمی نیز بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش می‌کنند اما تقریبا ظرفیت همه این بیمارستان‌ها نیز در حال تکمیل شدن است و به شدت تحت فشار هستند.
وی با بیان اینکه آمار بیماران روزانه رو به افزایش است، تصریح کرد: موارد بستری در شهرستان‌های دیگر نیز افزایشی است. آمار مرگ و میر نیز در کل کشور در حال افزایش است.
سلطانی با اشاره به شرایط بیمارستان رازی اهواز گفت: مردم در صورت بروز علائم کرونا و لزوم مراجعه به بیمارستان، به نزدیک‌ترین بیمارستان به محل سکونت خود مراجعه کنند و به بیمارستان رازی مراجعه نکنند. همه بیمارستان‌ها به اندازه کافی تجهیزات مرتبط با کرونا را دارند و مردم می‌توانند به دیگر بیمارستان‌ها مراجعه کنند.
وی بیان کرد: با توجه به روند افزایش موارد بستری، احتمالا در روزهای آینده تعداد بیمارستان‌های پذیرای کرونا افزایش یابند.
انتهای پیام