مصاف استقلال و فولاد خوزستان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله فینال رقابت‌های جام حذفی، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت. در دقایق ابتدایی بازی،‌ فولادی‌ها شروع بهتری نسبت […]


مصاف استقلال و فولاد خوزستان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله فینال رقابت‌های جام حذفی، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

در دقایق ابتدایی بازی،‌ فولادی‌ها شروع بهتری نسبت به استقلال داشتند و توانستند چند موقعیت خوب ایجاد کنند. در دقیقه ۵ بازی، لوسیانو پریرا، روی یک ضربه سر فرصت خوبی برای تهدید کردن دروازه استقلال داشت اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه استقلال مقداری به جلو کشیده شد و سعی کرد موقعیت‌هایی برای خود دست و پا کند اما نتوانست فرصت خطرناکی را ایجا کند.

بازی دو تیم استقلال و فولاد در اواسط نیمه اول بیش‌تر در میانه میدان جریان داشت و شاگردان جواد نکونام و فرهاد مجیدی نتوانستند روی دروازه‌های یکدیگر موقعیت خاصی را ایجاد کنند.

در دقیقه ۲۹ بازی، مهدی قایدی روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان فولاد، در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه شوت قایدی را مدافعان فولاد توانستند دفع کنند.

پس از توقف سه‌ دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، بازیکنان دو تیم نتوانستند در امر موقعیت‌سازی موفق عمل کنند و با گردش توپ در میانه میدان و مدیریت بازی توسط شاگردان جواد نکونام، نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیش از آغاز این بازی، به برادر مدافع حرم، شهید حججی مدال افتخار اهدا شد. هم‌چنین در استادیوم نقش جهان حدود ۳۰ تماشاگر روی صندلی نشسته‌اند و بازی را تماشا می‌کنند.

عزیزی خادم، بهاروند، قنبرزاده، اسکوچیچ و وحید هاشمیان هم در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی‌ قایدی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، سعادت حردانی، وحید حیدریه، زبیر نیک نفس، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

انتهای پیام