مسئولان باشگاه نفت و شهر مسجدسلیمان در اقدامی بی‌سابقه، چند روز پس از اتمام لیگ برتر برای چگونگی فعالیت تیم در فصل بعدی، تشکیل جلسه دادند. در حالی که تنها سه روز از پایان فصل بیستم لیگ برتر می‌گذرد، مسئولان باشگاه نفت و شهر مسجدسلیمان در اقدامی بی‌سابقه، برای تعیین تکلیف وضعیت تیم، مسائل مالی […]


مسئولان باشگاه نفت و شهر مسجدسلیمان در اقدامی بی‌سابقه، چند روز پس از اتمام لیگ برتر برای چگونگی فعالیت تیم در فصل بعدی، تشکیل جلسه دادند.

در حالی که تنها سه روز از پایان فصل بیستم لیگ برتر می‌گذرد، مسئولان باشگاه نفت و شهر مسجدسلیمان در اقدامی بی‌سابقه، برای تعیین تکلیف وضعیت تیم، مسائل مالی و انتخاب سرمربی تشکیل جلسه دادند؛ اقدامی که پیش از این در این باشگاه صورت نگرفته بود و بعضا تیم دقیقه ۹۰ و در روزهای منتهی به آغاز لیگ بسته می‌شد.
به گزارش ایسنا، در این جلسه که مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیرعامل باشگاه نفت، فرماندار شهرستان و برخی از دست‌اندرکاران شهری حضور داشتند، پیرامون برخی مسائل صحبت شد. مهمترین بحث در این جلسه تعیین برنامه باشگاه برای فصل بیست و یکم فوتبال، انتخاب اسپانسر، مسائل مالی، چگونگی حمایت وزارت نفت از تیم و انتخاب سرمربی بود.
در این جلسه چند گزینه بومی و غیربومی نیز برای هدایت نفت در فصل جدید لیگ برتر مطرح و مقرر شد همزمان با تعیین بودجه و حل مشکلات مالی، انتخاب سرمربی نیز به زودی انجام شود که هم راستا با آن نیز بسته شدن تیم به صورت بهتری انجام شود.
مطرح شدن این مباحث و تشکیل این جلسه، گام رو به جلویی برای باشگاه نفت مسجدسلیمان است و این امید می‌رود که در دولت جدید، وزیر نفت نیز نگاه بهتری به تیم‌های نفتی خوزستان داشته باشد تا این تیم‌ها نیز در نهایت به سرنوشت تیم نفت تهران دچار نشوند.
انتهای پیام