سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به توزیع روزانه حدود ۲۳۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد در بازار خوزستان گفت: به نسبت روزهایی که بازار مرغ در خوزستان متعادل بود، توزیع مرغ در استان روزانه حدود ۱۰۰ تن کم است. سید سعید حسینی‌نژاد در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که […]


سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به توزیع روزانه حدود ۲۳۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد در بازار خوزستان گفت: به نسبت روزهایی که بازار مرغ در خوزستان متعادل بود، توزیع مرغ در استان روزانه حدود ۱۰۰ تن کم است.

سید سعید حسینی‌نژاد در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز ۱۲ مرداد ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در خردادماه و اوایل تیرماه بازار مرغ متعادل بود و بر اساس بررسی های انجام شده با توزیع روزانه حدود ۳۰۰ تا ۳۲۰ تن بازار مرغ استان متعادل شده بود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: آن ایام، روزهای خاصی مثل ماه مبارک رمضان و یا ماه محرم نبود و همچنین برخی از شرکت ها ذخایری در اختیار داشتند که باعث شد شاهد متعادل بودن بازار مرغ در خوزستان باشیم.
سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر تولید مرغ در خوزستان به طور متوسط به حدود ۱۳۰ تن در روز رسیده است و حدود ۱۰۰ تن نیز مرغ منجمد روزانه توزیع می شود.
حسینی‌نژاد گفت: همچنین حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد نیز مرغ زنده در بازار توزیع می شود که جزو آمارهای کشتار و توزیع به حساب نمی آید.
وی با اشاره به توزیع روزانه حدود ۲۳۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد در بازار خوزستان عنوان کرد: به نسبت روزهایی که بازار مرغ در خوزستان متعادل بود، توزیع مرغ در استان روزانه حدود ۱۰۰ تن کم است.
انتهای پیام