عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران چهارشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری فولاد به پایان رسید. به گزارش ایرنا فولاد خوزستان با شکست سپاهان و ملوان با پیروزی مقابل خیبر […]

عصر خوزستان:

حاشیه‌های بازی تیم‌های فولاد و ملوان

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران چهارشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری فولاد به پایان رسید.

به گزارش ایرنا فولاد خوزستان با شکست سپاهان و ملوان با پیروزی مقابل خیبر خرم آباد به این مرحله رسیدند، این در حالی است که ۲ تیم در مسابقات لیگ برتر و دسته یک روزهای پرفشاری را سپری کردند و این موضوع در روند بازی موثر بود.

تقابل جواد نکونام و مازیار زارع ۲ مربی جوان فوتبال کشورمان که سابقه حضور در تیم ملی را دارند در نوع خود جالب توجه بود.

فولاد خوزستان پس از اینکه در لیگ برتر جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داد و نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل ملوان قرار گرفت تا با برتری در این بازی یک قدم به کسب جام نزدیک تر شود اما در آن سوی میدان شاگردان مازیار زارع نیز در تلاش برای خلق شگفتی بودند.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد مثل بازی های قبل از کیفیت مناسبی برخوردار بود که رضایت کادر فنی هر ۲ تیم را به همراه داشت. فشرده بودن بازی های لیگ در بدن بازیکنان ۲ تیم فولاد خوزستان و ملوان نمایان بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

 فرشاد احمدزاده،ساسان انصاری، ایوب والی، میلاد بدرقه، عارف آقاسی، صابر حردانی و یوسف کی‌شمس بازیکنان غایب فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و نظاره گر بازی بودند. 

برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند البته تعدادی از هواداران فولاد درون ورزشگاه حضور داشتند.

این دیدار با سه دقیقه تاخیر برگزار شد. دمای هوا در ورزشگاه فولاد اهواز ۴۵ درجه سانتیگراد بود.

در دقایق ۳۰ و ۷۵، داور بازی را به دلیل گرمای هوا متوقف کرد تا بازیکنان هر ۲ تیم برای ۲ دقیقه استراحت کنند.

در دقیقه ۲ مسابقه، تصاویر تلویزیونی برای چند ثانیه قطع شد.

مازیار زارع و جواد نکونام سرمربیان ۲ تیم چند بار به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر او روبه رو شدند.

وحید حیدریه در دقیقه ۳۶ دروازه ملوان را باز کرد همچنین آیاندا پاتوسی در دقیقه ۴۴ دومین گل فولاد را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی بود که قهرمان نجفی و محمدجواد مداح او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار مهیار زحمتکش بازیکن ملوان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

بازیکنان و کادر فنی فولاد پس از برد در این دیدار جشن و پایکوبی به راه انداختند. نکته جالب توجه اینکه در جشن فولادی ها سعید آذری مدیرعامل فولاد حضور داشت.

برد فولاد در این دیدار آنها را یک گام به کسب قهرمانی در جام حذفی نزدیک تر کرد. بازیکنان و کادر فنی ملوان در پایان بازی از نتیجه کسب شده بسیار ناراحت بودند.

هواداران فولاد پس از کسب این برد و صعود فولاد به فینال جام حذفی به صورت خودرویی در خیابان های اهواز به شادی پرداختند. جوانان اهوازی با به صدا درآوردن بوق خودروها و در دست داشتن پرچم این تیم، شادی خود را بروز دادند.

پس از پایان بازی و برد فولاد، از بلندگوهای ورزشگاه آهنگ پخش شد.

تیم فولاد خوزستان با این پیروزی راهی دیدار نهایی جام حذفی شد که باید در اصفهان رو در روی استقلال قرار گیرد.

منبع: ایرنا