معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: حل مسائل آموزش و پرورش طبیعتاً حل همه مسائل جامعه است و هر چقدر آموزش و پرورش پرقدرت باشد، جامعه نیز وضعیت بهتری خواهد داشت. فاطمه مهاجرانی، امروز (۹ مرداد) در حاشیه افتتاح چند پروژه آموزشی در خوزستان در جمع خبرنگاران، […]


معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: حل مسائل آموزش و پرورش طبیعتاً حل همه مسائل جامعه است و هر چقدر آموزش و پرورش پرقدرت باشد، جامعه نیز وضعیت بهتری خواهد داشت.

فاطمه مهاجرانی، امروز (۹ مرداد) در حاشیه افتتاح چند پروژه آموزشی در خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح نخستین مدرسه از طرح تحولی آجر به آجر در پویش مهر و محرم در کشور در شهرستان ایذه استان خوزستان هستیم. این مدرسه پیش از این سنگی بوده است. امیدواریم این پویش که با نام امام حسین (ع) آغاز شده، پر از خیر باشد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: ۴۹ درصد از مدارس در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ توسط خیرین در حال ساخت است که از این ۴۹ درصد، ۱۷ درصد به صورت کاملاً خیرساز و ۳۲ درصد مشارکتی هستند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: از بخش خصوصی که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی کمک می‌کند، تشکر می‌کنم. حل مسائل آموزش و پرورش طبیعتاً حل همه مسائل جامعه است. هر چقدر آموزش و پرورش پرقدرت باشد، جامعه نیز وضعیت بهتری خواهد داشت.
مهاجرانی در پایان با بیان اینکه امروز هشت مدرسه در ایذه، دهدز و باغملک در استان خوزستان در قالب ۱۷ کلاس به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در استان خوزستان تعداد زیادی پروژه وجود دارد که بیش از ۴۰۰ پروژه فعال است و از این تعداد، قریب به ۳۰۰ پروژه خیرساز هستند. خوشبختانه اقبال خیرین به استان خوزستان بسیار بالا است که این ناشی از نجابت و عرق مردم نسبت به استان خوزستان به ویژه پس از جنگ تحمیلی است.
همچنین علی قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد که به شهرستان‌های ایذه و باغملک سفری داشته باشیم. طرح “آجر به آجر” جهت مشارکت همگانی مردم در ساخت مدارس و یکی از طرح‌های آموزش و پرورش بود که خوشبختانه استان خوزستان در این طرح یکی از استان‌های برتر بود. این موضوع باعث شد اولین پروژه طرح “آجر به آجر” را در روستای جوغبند ایذه کلنگ‌زنی کنیم و خوشبختانه این مدرسه در مدت کمی با مشارکت همگانی، تامین اعتبار شد و امروز به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: علاوه بر این مدرسه، هفت پروژه مشارکتی دیگر در ایذه، دهدز و باغملک به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام