سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: تیم ما نیاز به فرصت دارند و مطمئنم آینده از آن ملوان است. به گزارش ایسنا، مازیار زارع پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل فولاد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: ابتدا درگذشت فرزند اصغر شیرپور، پیشکسوت باشگاه ملوان را تسلیت می‌گویم. درباره بازی باید به هر […]


سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: تیم ما نیاز به فرصت دارند و مطمئنم آینده از آن ملوان است.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل فولاد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: ابتدا درگذشت فرزند اصغر شیرپور، پیشکسوت باشگاه ملوان را تسلیت می‌گویم. درباره بازی باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بچه‌های ما هر چه در توان داشتند در زمین پیاده کردند و دو موقعیت گل خیلی خوب داشتیم که می‌توانست وارد دروازه حریف شود. در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بازی بهتری را انجام دادیم و دروازبان‌شان هم خیلی خوب کار کرد.
او ادامه داد: فولاد تیم خوب و باتجربه‌ای است و جزو دو سه تیم‌ باکیفیت لیگ برتری است که با برنامه بازی می‌کند. اگر گل‌های ساده‌ای نمی‌خوردیم و نیمه اول با تساوی به پایان می‌رسید، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. می‌توانستیم به راحتی گل دریافت نکنیم اما فوتبال است و هزار اتفاق. به فولاد تبریک می‌گویم.
سرمربی ملوان بندرانزلی اضافه کرد: ملوان چند سالی درگیر بقا در لیگ بود و به هر حال یک مجموعه جدید را با نفرات جدید تحویل گرفتیم که بهتر شدن شرایط زمان بر است. جوانان خوبی را توانستیم به تیم اضافه کنیم و مطمئنم در یکی  دو سال آینده ملوان به بهترین شکل ممکن از پایه‌های خودش استفاده می‌کند اما نیاز به فرصت دارند و مطمئنم آینده از آن ملوان است.
انتهای پیام