عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم ملوان گفت: فولاد خوزستان تیم پرمهره و با کیفیتی است و جزو ۲، سه تیم فوتبال ایران است که با برنامه بازی می‌کند. به گزارش ایرنا مازیار زارع چهارشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان در جام حذفی بیان کرد: بازیکنان ما هر آنچه که […]

عصر خوزستان:

سرمربی تیم ملوان: فولاد خوزستان جزو تیم‌های با برنامه فوتبال ایران است

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم ملوان گفت: فولاد خوزستان تیم پرمهره و با کیفیتی است و جزو ۲، سه تیم فوتبال ایران است که با برنامه بازی می‌کند.

به گزارش ایرنا مازیار زارع چهارشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان در جام حذفی بیان کرد: بازیکنان ما هر آنچه که توان داشتند در زمین ارایه دادند اگرچه در جریان بازی یکی، ۲ موقعیت خوب گلزنی داشتیم که تبدیل به گل نشد. همچنین در نیمه دوم برتر از حریف بودیم و یک موقعیت خوب داشتیم که دروازه بان آنها توپ را به خوبی مهار کرد.

سرمربی تیم ملوان افزود:اگر گل‌های ساده‌ای نمی‌خوردیم و نیمه اول را تساوی به رختکن می رفتیم، امشب نتیجه دیگری رقم می‌خورد اما در کل این برد را به تیم فولاد تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما مجموعه جدیدی را تحویل گرفتیم و در چند سال اخیر درگیر سقوط نکردن بودیم اما با توجه به جوانانی که داریم در ۲ سال  آینده عملکرد درخشانی خواهیم داشت.

وی همچنین درگذشت فرزند اصغر شیرپور پیشکسوت فوتبال ملوان را تسلیت گفت و بیان کرد: امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان انزلی شامگاه چهارشنبه از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید و این تیم راهی دیدار نهایی جام حذفی شد.

منبع: ایرنا