شرکت توزیع نیروی برق اهواز در اطلاعیه‌ای، دلیل‌ قطع برق امروز در برخی مناطق اهواز را ناشی از طوفان گرد و غبار اعلام کرد. به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز آمده است: به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند امروز جمعه ۱۵ مردادماه، در ساعت ۱۵:۴۷ توفان گرد و خاکی در محدوده ایستگاه […]


شرکت توزیع نیروی برق اهواز در اطلاعیه‌ای، دلیل‌ قطع برق امروز در برخی مناطق اهواز را ناشی از طوفان گرد و غبار اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز آمده است: به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند امروز جمعه ۱۵ مردادماه، در ساعت ۱۵:۴۷ توفان گرد و خاکی در محدوده ایستگاه شمال شرق اهواز رخ داد که این حادثه برخی ایستگاه‌های فرعی شهری را متاثر خود کرد.
این طوفان باعث قطع برق مناطق شکاره یک و دو، شیبان، ملاثانی، ویس، ملحه، بخشی از زیتون، زرگان، کوی عابدی، کوی پیروزی، کوی مجاهد، بهارستان، معین‌زاده، بخشی از پردیس و جاده خرمشهر، منبع آب، زیتون کارگری، حصیر آباد، کوی آل صافی، سخیریه، آسیه‌آباد، کوی رمضان، پیچ میدان و روستاهای خارج شهر اهواز شد که بلافاصله گروه‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و این شرکت وارد عمل شده و هم اینک در حال اصلاح و روشن کردن خطوط هستند.
انتهای پیام