تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی پذیرای تیم ملوان، قهرمان سه دوره جام حذفی است. فولادی‌ها که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ضربات پنالتی موفق شدند، سپاهان را از پیش رو بردارند، امشب در نیمه نهایی جام حذفی از ملوان پذیرایی می کنند، ملوانی که برخلاف فولادی ها سابقه سه دوره […]


تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی پذیرای تیم ملوان، قهرمان سه دوره جام حذفی است.

فولادی‌ها که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ضربات پنالتی موفق شدند، سپاهان را از پیش رو بردارند، امشب در نیمه نهایی جام حذفی از ملوان پذیرایی می کنند، ملوانی که برخلاف فولادی ها سابقه سه دوره قهرمانی در جام حذفی را دارد و از این حیث، نسبت به اهوازی ها باتجربه تر هستند.

به گزارش ایسنا، شاگردان نکونام که در لیگ برتر دست شان از کسب سهمیه کوتاه ماند، اکنون امیدوارند که با شکست ملوان و صعود به فینال، در نهایت یک جام قهرمانی را برای خوزستانی ها به ارمغان آورند و برای دومین فصل متوالی مسافر آسیا شوند.

فولاد خوب می داند که در این بازی که یک فینال نیز محسوب می شود، کار آسانی ندارد و شاید یک غفلت، آن ها را از فینال دور کند. البته ملوانی ها نیز کار سختی مقابل تیم سرسخت فولاد دارند؛ تیمی که در فصل بیستم در خانه مقابل هیچ حریفی شکست نخورده است و مطمئنا روز سختی را برای انزلی‌چی‌ها در اهواز رقم می‌زند. 

فولادی‌ها که برای اولین بار است تا این مرحله از جام حذفی پیش آمده اند، در صورت رسیدن به فینال و قهرمانی، دومین تیم خوزستانی هستند که از طریق جام حذفی مجوز حضور در آسیا را کسب می کنند. پیش از این نیز شاهین اهواز موفق به کسب این عنوان شده بود.

فولاد برای این دیدار فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری را به دلیل محرومیت و والی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

انتهای پیام