پیشکسوت فوتبال خوزستان می‌گوید، فینال جام حذفی بین دو تیم فولاد و استقلال قابل پیش‌بینی بود. حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا درباره برد فولاد مقابل ملوان و صعود به فینال جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی ها است و ملوان که در لیگ یک توپ می‌زند، موفق شده بود تا این مرحله از جام حذفی […]


پیشکسوت فوتبال خوزستان می‌گوید، فینال جام حذفی بین دو تیم فولاد و استقلال قابل پیش‌بینی بود.

حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا درباره برد فولاد مقابل ملوان و صعود به فینال جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی ها است و ملوان که در لیگ یک توپ می‌زند، موفق شده بود تا این مرحله از جام حذفی بالا بیاید و مقابل یک تیم لیگ برتری برای رسیدن به فینال بجنگد. قبل از بازی نیز روی کاغذ مشخص بود که فولاد ملوان را شکست خواهد داد.
وی ادامه داد: تا حدود دقیقه ۳۵ بازی گلی رد و بدل نشد اما این فولاد بود که در ادامه نیمه نخست توانست با دو گل برنده به رختکن برود تا خیالش از بابت گل های ذخیره شده در این دیدار راحت باشد. فولاد با پس انداز خوبی از بابت تعداد گل های زده، نیمه دوم را شروع کرد. فولاد در نیمه دوم، کاملا بدون استرس بازی می کرد، البته گاهی دست به حملات هم می زد تا بر تعداد گل های خود بیافزاید. نکونام نیز از دقیقه ۶۵ به بعد با تعویض هایی که داشت سعی کرد، کمربند میانی تیمش را حفظ و محکم تر کند. در این بین، تیم ملوان حملات بی اثری داشت و در نهایت این فولاد بود که توانست به فینال جام حذفی راه پیدا کند.
این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: با توجه به این که فولاد فینال را در پیش دارد، نکونام پاتوسی را از بازی بیرون آورد تا به او برای بازی مقابل استقلال کمتر فشار وارد شود. ضمن این که هر کارشناس و فوتبال فهمی پیش‌بینی می‌کرد که فولاد و استقلال فینالیست خواهند شد اما پیش بینی این که کدام یک از دو تیم قهرمان می شود، سخت است و به نظر من هر دو تیم به صورت یکسان از شانس کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به این که دو تیم در لیگ برتر رو به روی هم بازی کرده‌اند، در صورت آنالیز درست می توانند نتیجه مثبت را از آن خود کنند، البته با توجه به این که استقلال تهران به نوعی با قرار گرفتن در رده سوم جدول لیگ برتر به سهمیه رسیده است شاید در فینال با خیال راحت تری بازی کند و شاید همین باعث شود که فولاد از فرصت ها بهره ببرد و با شکست استقلال، سهمیه آسیایی را کسب کند.
سالمی عنوان کرد: نکونام پیش از این بازی عنوان کرده بود که بعد از جام حذفی فولاد را ترک خواهد کرد و مطمئنا با توجه به این که دوست دارد خداحافظی‌اش همراه با نتیجه باشد، تلاش خواهد کرد که با قهرمانی فولاد را ترک کند و به همین دلیل با آماده ترین نفراتش مقابل استقلال تهران ظاهر خواهد شد تا نتیجه بگیرد.
انتهای پیام